شکاری: امیدوارم بازی های دوستانه خوبی برای ما فراهم نمایند، برای صعود به المپیک امکانات مناسب می خواهیم

به گزارش آخرین خبر، مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان گفت: زمین تمرین مناسب و حتی لباس کامل در اختیار ما نگذاشتند اما امیدوارم حداقل بازی های دوستانه خوبی برای ما فراهم نمایند.

شکاری: امیدوارم بازی های دوستانه خوبی برای ما فراهم نمایند، برای صعود به المپیک امکانات مناسب می خواهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رضا شکاری، مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان در خصوص برنامه های آماده سازی این تیم و حضورش در این اردو گفت: خدا را شکر می کنم در این اردو هستم و با توجه به اینکه فیفادی بود، باشگاهم اجازه داد این بار تیم امید را همراهی کنم. برای موفقیت تیم امید کوشش خواهیم کرد و مطمئناً با تجربیات آقای کرانچار و کادرفنی می توانیم به موفقیت برسیم.

وی در خصوص اینکه تیم امید چقدر شانس صعود به المپیک را دارد، گفت: خودتان می دانید حریفان ما برای صعود به المپیک همه تیم های قدرتمندی هستند. خوشبختانه در تیم ما هم تک تک بازیکنان ستاره های تیم خودشان هستند و مطمئنا شانس خوبی برای صعود به المپیک داریم. البته چون تجربه تیم نوجوانان و جوانان را داشتم می گویم که کار خیلی سخت است و در صورتی می توانیم به المپیک صعود کنیم که امکانات خوبی هم مثل تیم های دیگر داشته باشیم. اکنون زمین تمرین مناسب نداریم و حتی لباس کامل در اختیار ما نگذاشتند. به حاشیه ها توجه ندارم، اما امیدوارم حداقل بازی های دوستانه خوبی برای ما فراهم نمایند تا با بازیکنان دیگر تجربه کسب کنیم و هماهنگ تر بشویم.

مهاجم تیم فوتبال روبین کازان روسیه و تیم امید درباره وضعیت این فصل خود در تیم باشگاهی اش نیز گفت: خدا را شکر اوضاع خوب است و کار کردن با آقای قربان بردیف هم لذت دارد. به جرات می گویم او یکی از بهترین مربیان در روسیه است و امیدوارم زیر نظر این مربی خوب روند رو به رشدی داشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 19

به "شکاری: امیدوارم بازی های دوستانه خوبی برای ما فراهم نمایند، برای صعود به المپیک امکانات مناسب می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکاری: امیدوارم بازی های دوستانه خوبی برای ما فراهم نمایند، برای صعود به المپیک امکانات مناسب می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید