ضرورت ایجاد آزادراه در غرب مازندران

به گزارش آخرین خبر، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با اشاره به گردشگری بودن شهرستان رامسر گفت: ایجاد آزادراه در غرب مازندران لازم است.

ضرورت ایجاد آزادراه در غرب مازندران

به گزارش خبرنگاران مازندران سید شمس الدین حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر که در اردوگاه شهید میرزا کوچک خان برگزار گردید با بیان اینکه سال گذشته به جهت فوتی های کرونایی سال سختی بود اظهار امیدواری کرد در سال 1400 محرومیت ها و محدودیت ها کنار برود.

وی توضیح داد: کرونا سختی های مالی و معیشتی را در پی داشت و اقتصاد گردشگری دچار آسیب جدی شد و در بودجه 1400 احکامی برای پشتیبانی از آسیب دیدگان کرونا اختصاص خواهیم داد.

وی اضافه کرد: با تحقق شعار سال فراوری، پشتیبانی و موانع زدایی باید تغییر جدی در قوه مجریه داشته باشیم و با انتخابات پیش روی دولت تغییر نموده و ارکان آن تغییر پیدا می نماید که باید منجر به اعتلا شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه حکمرانی باید محیط را برای کسب و کار آرامش و پیدایش مالی فراهم کند اضافه کرد: فراوری داخلی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و اقتصاد مردم و معیشت به درآمد گره می خورد و تحقق فراوری سلب خلق درآمد خواهد شد.

وی با تاکید بر فراوری داخلی در سال فراوری پشتیبانی ها و مانع زدایی خاطر نشان کرد: 10 سال فراوری ملی رشد پیدا نکرد درحالی که جمعیت در حال افزایش بوده و سفره مردم تنگ تر و رفاه اجتماعی کاهش پیدا نموده است و اگر قرار است پشتیبانی از فراوری صورت بگیرد باید موانع باید برداشته شود.

وی گفت: برای احداث مجتمع فرهنگی گردشگری، پرورش قارچ و… باید حمایت کنیم و مسائل حل شود تا سبب رشد فراوری داخلی شود.

حسینی توضیح داد: در شهرستان رامسر اقتصاد، معیشت، کشاورزی و صنعت گردشگری به عنوان چهار مقوله مهم و اساسی است که باید به صورت تخصصی و هدفمند اجرایی شود.

آزادراه چالوس - رامسر ایجاد می شود

این نماینده مجلس با بیان اینکه در غرب مازندران مشکل راه مواصلاتی داریم گفت: ردیف آزاد راه چالوس به رامسر در بودجه 1400 مصوب شد و 75 کیلومتر آن مجوز کمیسیون ماده 23 را اخذ کرد.

وی با بیان اینکه شهر گردشگری رامسر با کیش تفاوت دارد و باید گردشگری اسلامی در آن شکوفا شود، گفت: رامسر شهر مؤمنین و مدافعان حرم و انقلاب اسلامی است که چهره فرهنگی این شهر نمی تواند مانند کیش باشد و باید گردشگری اسلامی در آن نهادینه شده و چهره شهر فرهنگی شود.

نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای احداث ساختمان جدید دانشکده پرستاری فاطمه زهرا س رامسر 5 میلیارد تومان تخصیص پیدا نموده و باید به سرعت ساخته شود.

این نماینده مجلس توضیح داد: اگر بودجه عمرانی سه شهرستان جمع بندی شود مصوب آن 50 میلیارد تومان نمی شود و تخصیص 20 میلیارد تومان بودجه عمرانی برای سه شهرستان ناچیز است.

وی اضافه کرد: شهرداری های سه شهرستان حوزه انتخابیه 300 میلیارد تومان بودجه دارند که اگر 40 درصد صرف امور عمرانی شود 120 میلیارد تومان می شود و مدیریت آن توسط شورا مهم است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1621

به "ضرورت ایجاد آزادراه در غرب مازندران" امتیاز دهید

2 کاربر به "ضرورت ایجاد آزادراه در غرب مازندران" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت ایجاد آزادراه در غرب مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید