طراحی دکوراسیون منزل با گیاه بامبو ، تصاویر

به گزارش آخرین خبر، گیاه بامبو از جمله گیاهان همواره سبز کره زمین است و در بین تمامی گیاهان دیگر سریعترین رشد را دارا است بطوریکه طبق بعضی از گزارشات دیده شده که این گیاه در طول 24 ساعت تا 250 سانتی متر رشد نموده است. جالب است بدانید گیاه بامبوی مقاومت کششی به انداز فولاد دارد و مقاومت فشاری آن از بتن، آجر و چوب بیشتر است. گیاه بامبو از نماد های مهم کشور چین بحساب می آید و در کنار گیاه ارکیده، گل داوودی و درخت آلو نماد نجابت و پاکیزکی است. بسیاری از اندیشمندان آنرا نماد هوش نیز می دانند. این گیاه در طراحی این پروژه نیز نقشی الهام بخش داشته است. از آنجایی که گیاه بامبو در ابعاد و اشکال مختلف وجود دارد، طراحی اتاق ها نیز متفاوت و متمایز از یکدیگر است. در این مطلب به معرفی دکوراسیون منزل طراحی شده با گیاه بامبو میپردازیم.

طراحی دکوراسیون منزل با گیاه بامبو ، تصاویر

جهت دریافت خدمات نقشه ساخت آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

مکان هایی که در این مطلب قصد آنالیز کوتاه آنها را داریم خانه هایی ملقب به خانه بامبویی (Bamboo House) در کشورهای جنوب شرقی آسیا هستند که اکثرا به دست شرکت طراحی One Plus Partbership Limited ساخته شده اند. با نگاه اجمالی به دکوراسیون داخلی مکان ها می توان رنگ سبز این گیاه را می توان در جای جای خانه یافت. هر اتاق مبلمان شیک و مجللی دارد و سعی شده با اضافه کردن دکوراسیون شیک و نوینی از مدل های بامبو نقطه عطف در طراحی بوجود بیاید بطوریکه تمامی نگاه به سمت آن دکور جذب شوند . این خانه ها علاوه بر آنکه محل زندگی هستند، فضایی برای گذراندن اوقات فراغت در طبیعت سرسبز نیز به شمار می فرایند. معمولا اتاق هایی در خانه به این مقوله اختصاص داده می شوند که در آنها از اشکالی که نمایانگر بامبو باشند بیشتر از نقاط دیگر خانه استفاده شده است. در اتاق خواب ها هم از کاغذ دیواری با نقش گل های سبز رنگ استفاده می نمایند تا در کنار تخت خواب های لوکس و شیک کمی از حالت رسمی بودن اتاق ها بکاهد.

بامبو زیبایی و وقار را برای فضا و دکوراسیون این خانه ها به ارمغان آورده است. داخل ساختمان ها باغچه هایی وجود دارد که بامبوهای آن در کنار میز و چند جایگاه همرنگ، این بخش های خانه را به آرامش به بخش ترین مکان تبدیل نموده است.

منبع: اتاق
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1004

به "طراحی دکوراسیون منزل با گیاه بامبو ، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون منزل با گیاه بامبو ، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید