طراحی ناخن با کاغذ کادو

به گزارش آخرین خبر، طراحی ناخن به روش های مختلفی انجام می گردد. یکی از وسایلی که شاید تا به حال از آن برای طراحی ناخن هایتان استفاده نکرده باشید؛ کاغذ کادو است.

طراحی ناخن با کاغذ کادو

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

طراحی ناخن به روش های مختلفی انجام می گردد.امروزه از وسایل مختلفی برای طراحی ناخن استفاده می گردد که این وسایل سبک ها وحالت های نوینی را برای طراحی ناخن به وجود می آورند. یکی از وسایلی که شاید تا بهحال از آن برای طراحی ناخن هایتان استفاده نکرده باشید؛ کاغذ کادو است. استفاده ازکاغذ کادو برای طراحی ناخن یک ایده فوق العاده جالب است که در آن شما می توانید ازهر طرح کاغذ کادو که خواستید بهره ببرید و ناخن هایتان را به هر نقشی که می خواهیدطراحی کنید. تنوع کاغذ کادو در بازار زیاد بوده و بنابراین دست شما برای انتخاب بازاست.

مواد لازم برای این سبک طراحی عبارتند از: کاغذکادو - قیچی - برق ناخن - سوهان براق نماینده ناخن. (در صورت تمایل می توانید از نگین و یا وسایل تزئین ناخن نیز بهره ببرید).

شاید برای شما این سوال به وجود بیاید که آیا از هر نوعکاغذ کادویی می توانم برای طراحی ناخن هایم استفاده کنم؟ در پاسخ به این سوال بایدبگوییم که خیر. شما باید از کاغذ کادوهای نازک برای این کار استفاده نمایید و باکاغذ کادوهای خیلی ضخیم و یا پلاستیکی نمی توانید این کار را انجام دهید. چرا کهاین نوع کاغذ کادوها به خوبی به ناخن نمی چسبند و بعد از مدتی جدا می شوند.

در این مرحله باید کاغذ کادو را به اندازه هایی کمی بزرگتراز ناخن خود با قیچی برش دهید. سپس آن را بر روی ناخن بگذارید و با دقت آن را بهاندازه ناخن خود درآورید. توجه داشته باشید که وقتی کاغذ را بر روی ناخن خود قرارمی دهید باید دقیقا اندازه ناخن باشد ولی باید از بالا حدود یک سانت آن را رهاکنید. سپس روی ناخن یک لایه برق ناخنبزنید و تکه کاغذ کادویی را که به اندازه آن درآورده بودید روی آن بگذارید.(در واقع برق ناخن در اینجا نقش چسب را ایفا می نماید).

زمانی که مطمئن شدید که کاغذ کاملا به ناخن چسبیده است وبرق ناخن خشک شده است؛ اطراف ناخن را با سوهان براق نماینده ناخن به آرامی سوهانبزنید تا کاملا لبه بالایی آن به ناخن بچسبد و یکدست گردد.

در انتهای کار یک لایه دیگر برق ناخن را بر روی ناخن بزنیدتا هم از محکم شدن کاغذ کادو بر روی ناخن مطمئن شوید و هم اینکه ناخن ها یک جلوهبراق و زیبا پیدا نمایند.

طراحی ناخن با کاغذ کادو به سرانجام رسیده است.

پاک کردن ناخن ها در این روش نیز درست مانند روش هایدیگر با استفاده از استون و یا لاک پاک کن است.

منبع: setare.com
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1387

به "طراحی ناخن با کاغذ کادو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ناخن با کاغذ کادو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید