فعال سازی بسته اینترنت رایگان سه دهک اول یارانه بگیران

به گزارش آخرین خبر، بسته اینترنت رایگان برای دهک های پایین جامعه فعال شده است. این بسته های اینترنت برای حدود یک میلیون شماره تلفن سرپرست خانوار فعال شده و برای استفاده از اینترنت موبایل اپراتورهای مختلف هیچ مسئله ای ندارند.

فعال سازی بسته اینترنت رایگان سه دهک اول یارانه بگیران

مجید حقی، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اطلاع داد.

حقی در این زمینه می گوید:

در پی تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اختصاص بسته اینترنت رایگان برای اقشار کم برخوردار، اطلاعات مشمولینی که در بازه زمانی معین شده به وسیله سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس یا کد دستوری #1234*4* ثبت نام نموده اند، پس از صحت سنجی شماره ها از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به وسیله سازمان فناوری اطلاعات به رگولاتوری اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

معاون سازمان تنظیم مقررات تاکید می نماید این بسته اینترنت رایگان فقط برای شماره تلفن های سرپرست خانواده ها فعال شده است:

در حال حاضر کد ملی و شماره تلفن همراه اعلام شده حدود 944 هزار نفر از سرپرستان خانوارها که مشترک اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و اپراتورهای مجازی تلفن همراه شاتل موبایل، های وب، آپتل، سامان تل و منطقه آزاد کیش هستند به این اپراتورها اعلام شده است و برای سیم کارت این دسته از مشمولان که مسئله ای برای فعال سازی بسته (مانند قطعی سیم کارت به علت بدهی یا مسدودی …) نداشته اند، بسته اینترنت برایشان فعال شده و پیامک فعال سازی ارسال شده است.

این بسته اینترنت رایگان ظرفیتی 40 گیگابایتی دارد که به گفته رگولاتوری، 30 گیگابایت آن برای استفاده از سایت های منتخب و 10 گیگابایت آن برای استفاده از اینترنت بین المللی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

مجید حقی در سرانجام برای افراد مشمولی که هنوز بسته اینترنت رایگان را نگرفته اند نیز گفت:

متقاضیانی که ثبت نام آنها به وسیله سامانه خدمات دولت هوشمند یا کدهای دستوری موفقیت آمیز بوده و این بسته برای آنها فعال نشده است می توانند با مراکز تماس اپراتور خود تماس گرفته و شرایط فعال سازی بسته اینترنت خود را جویا شوند. در صورت عدم دریافت پاسخ با مراجعه به نشانی درخواست خود را ثبت نمایند تا رسیدگی گردد.

سال گذشته، رئیس جمهور ابراهیم رئیس در وعده های انتخابی خود گفته بود که به اقشار کم عایدی جامعه اینترنت رایگان داده می گردد. پس از استقرار دولت، وزارت ارتباطات نیز بارها تاکید نمود بسته اینترنت رایگان به مردم داده خواهد شد؛ به ویژه پس از آغاز سال تازه و افزایش قیمت بسته های اینترنت همراه اول و ایرانسل و دیگر اپراتورها، تاکید روی بیشتر شده تا اینکه جزئیات آن طی ماه های گذشته اعلام شد.

اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا احتیاج به هدایت و یاری دارید؛ پیچ اینستاگرام شبکه چی به آی دی shabakehchi.press@ را فالو و در دایرکت پرسش خود را مطرح کنید تا جواب دهیم.منبع: شبکه چی
انتشار: 26 مرداد 1401 بروزرسانی: 26 مرداد 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2176

به "فعال سازی بسته اینترنت رایگان سه دهک اول یارانه بگیران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعال سازی بسته اینترنت رایگان سه دهک اول یارانه بگیران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید