فوتبال دنیا، پیشنهاد 50 میلیون پوندی منچستریونایتد به آرناتوویچ

به گزارش آخرین خبر، فوتبال دنیا - باشگاه منچستریونایتد برای تقویت خط حمله خود در پی جذب مارکو آرناتوویچ است. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، پیشنهاد 50 میلیون پوندی منچستریونایتد به آرناتوویچ

به گزارش خبرنگاران ، تیم فوتبال منچستریونایتد که شنبه شب در استادیوم اولدترافورد مقابل کریستال پالاس به تساوی بدون گل رضایت داد، آغاز خوبی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس نداشته و در حال حاضر با 21 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی این رقابت ها است. اگر این شرایط تداوم داشته باشد، منچستریونایتد حتی ممکن است در سرانجام فصل از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز بازبماند، این در حالی است که اخیراً اعلام شد ارزش سهام باشگاه منچستریونایتد به شدت کاهش یافته است و این باشگاه در طول یک سال بیش از 300 میلیون پوند از ارزش سهام خود در بورس نیویورک را از دست داده است.

منچستریونایتد که در خط دفاع ضعف آشکاری دارد، در خط حمله نیز وضعیت خوبی ندارد. برای پی بردن به وخامت اوضاع تنها ضروری است به وضعیت گلزنی روملو لوکاکو، مهاجم اول شیاطین سرخ نگاه کرد. این مهاجم بلژیکی که فصل را خوب آغاز کرد و در پنج بازی لیگ برتری چهار گل به ثمر رساند، پس از آن دچار افت شد و در لیگ برتر در گلزنی ناکام بوده است. فوتبال دنیا| پیکفورد گزینه منچستریونایتد برای جانشینی دخه آ فوتبال دنیا| ناپولی پیشنهاد چشمگیر منچستریونایتد برای کولیبالی را رد کرد

ژوزه مورینیو که پیش از این اولویت خود را بر روی برنامه ریزی برای تقویت خط دفاعی اش گذاشته بود، اکنون احساس می نماید تیمش در خط حمله نیز احتیاج به تقویت شدن دارد، برای همین از مسئولان باشگاه منچستریونایتد خواسته تا مارکو آرناتوویچ، مهاجم اتریشی وستهام را در صورت مهیا بودن شرایط به خدمت بگیرند، بازیکنی که بازی وی را در بازی های تیم ملی اتریش هم از نزدیک تماشا و زیر نظر گرفته بود.

منچستریونایتد در تابستان اخیر نیز قصد به خدمت دریافت آرناتوویچ را داشت، اما در این راه موفق نبود. رسانه های انگلیسی اکنون خبر می دهند که منچستریونایتد خود را آماده ارائه پیشنهادی در حدود 50 میلیون پوند به مهاجم 29 ساله وستهام می نماید.

آرناتوویچ که تابستان گذشته از استوک سیتی به وستهام محلق شد، این فصل در 11 بازی لیگ برتری 5 گل برای تیم تحت راهنمایی مانوئل پیگرینی به ثمر رسانده و یکی از ارکان اصلی چکش ها در خط حمله به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 52

به "فوتبال دنیا، پیشنهاد 50 میلیون پوندی منچستریونایتد به آرناتوویچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پیشنهاد 50 میلیون پوندی منچستریونایتد به آرناتوویچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید