ماریو کارت 9 در دست ساخت است؛ بازی با گذشته فرق خواهد نمود

به گزارش آخرین خبر، تقریبا هشت سال از آخرین باری که نینتندو یک بازی نو از سری ماریو کارت را منتشر کرد، می گذرد، اما ماریو کارت 8 دلوکس چیزی جز موفقیت برای نینتندو به همراه نداشته است. این بازی حتی سال ها پس از عرضه همچنان به فروش قوی خود ادامه می دهد و در آخرین گزارش منتشر شده تقریبا 39 میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا فروش رفته است. این فروش پایدار بسیاری را به این نتیجه رسانده که بعید است نینتندو بازی نوی را از این مجموعه محبوب به این زودی ها منتشر کند.

ماریو کارت 9 در دست ساخت است؛ بازی با گذشته فرق خواهد نمود

با این حال به نظر نمی رسد که این نتیجه گیری کاملا صحیح باشد. به تازگی چندین تحلیلگر پیش بینی هایی را برای صنعت بازی های ویدیویی در سال 2022 انجام داده اند. در این میان دکتر سرکان توتو از Kantan Games گفت که ماریو کارت 9 با وجود فروش فوق العاده نسخه قبل روی سوییچ، در حال حاضر در دست ساخت است و جالب اینکه با تغییرات مهمی همراه خواهد بود. توتو بعلاوه پیش بینی نموده که نینتندو می تواند اطلاعاتی از بازی در امسال منتشر یا حتی آن را عرضه کند.

در همین حال، او بعلاوه پیش بینی کرد که نینتندو یکی دیگر از بازی های خود را در امسال رو تلفن های همراه راه اندازی خواهد نمود. او گفت:

از طرفی شایعه ها در سال گذشته ادعا کردند که بازی نو ماریو کارت به مدت سه سال در دست توسعه بود و ممکن است در سال 2022 عرضه گردد. با توجه به این که ماریو کارت 8 ابتدا در سال 2014 روی کنسول Wii U عرضه شد، در دست ساخت بودن یک بازی نو از این مجموعه پیروز نباید خیلی غافلگیرنماینده باشد. بعلاوه تغییر مهم نو هم نباید برای شما شوکه نماینده باشد. به هر حال ماریو کارت 8 به بازیکنان این امکان را می داد تا در امتداد دیوارها و سقف ها رانندگی نمایند. چیزی که چندان تغییر مهمی محسوب نمی گردد. با این حال این بازی با نسخه ای نو با نام دلوکس برای سوییچ عرضه شد که بهبودهای جزئی را به خود دیده بود. هر دو نسخه در مجموع بیش از 47 میلیون نسخه در سراسر دنیا فروخته اند که آن را به پرفروش ترین بازی مسابقه ای و یکی از پرفروش ترین بازی های ویدیویی در تمام دوران تبدیل نموده است.

نینتندو از کمپانی هایی است که معمولا به شایعه ها دامن نمی زند و از طرفی علاقه دارد تا بازی های خود را وقتی آماده می شوند، معرفی کند. با این حال شاید در نزدیکی رویداد E3، چیزی درباره این بازی بشنویم. بعلاوه این شرکت می تواند ما را کاملا غافلگیر نموده و بازی را طی یک نینتندو دایرکت در مقطعی از امسال معرفی کند.

منبع: VG247

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2024

به "ماریو کارت 9 در دست ساخت است؛ بازی با گذشته فرق خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماریو کارت 9 در دست ساخت است؛ بازی با گذشته فرق خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید