مدارس ایتالیا تا سال تحصیلی آینده باز نمی شوند

به گزارش آخرین خبر، منابع خبری گزارش داده اند مدارس ایتالیا که به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده اند تا ماه سپتامبر سال 2020 تعطیل خواهند ماند.

مدارس ایتالیا تا سال تحصیلی آینده باز نمی شوند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا اظهار داشت مدارس این کشور تا ماه سپتامبر سال 2020، یعنی سال تحصیلی آینده تعطیل خواهند ماند.

ایتالیا اولین کشور در دنیا بود که با شیوع ویروس کرونا در هفته دوم ماه مارس قرنطینه سراسر اظهار داشت. این کشور با 26هزار و 384 مرگ و میر ناشی از کووید-19، پس از ایالات متحده آمریکا عظیم ترین قربانی ویروس جدید کرونا در دنیا به شمار می رود.

پیش از این منابع خبری گزارش دادند تست کرونای یک زن 23 ساله ایتالیایی، علی رغم دو ماه قرنطینه و سواپ مداوم، همچنان مثبت گزارش شده است.

پایگاه خبری نیوزویک نوشت، بیانسا دبروئیو، زن 23 ساله ایتالیایی که در 23 فوریه به ویروس کرونا مبتلا شده و در بیمارستان SantOrsola-Malpighi بولونیا بستری شده بود؛ بعد از گذشت 60 روز و ماندن در قرنطینه خانگی، تست کرونای او همچنان مثبت است.

لوسیانو آتارد، متخصص بیماریهای عفونی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: دبروئیو بعد از چهار روز ابتلا به ویروس کرونا و مساعد شدن حالش مرخص شد، اما بعد از دو ماه آزمایش او مثبت است؛ تا آنجا که می دانیم هیچکس دیگری در ایتالیا تا این مدت طولانی مثبت نمانده است؛ معمولاً نتایج مثبت بیش از چهار هفته ادامه نمی یابد.

دبروئیو در صفحه شخصی خود نوشت: پس از 58 روز این نتیجه در ایتالیا جدید است، اما چیزی برای من تغییر نموده و جدید نیست؛ من نسبت به ادامه این وضع نگران هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1013

به "مدارس ایتالیا تا سال تحصیلی آینده باز نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس ایتالیا تا سال تحصیلی آینده باز نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید