مدیر ارتباطات کاخ سفید استعفا می دهد

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران : آلیسا فارا، مدیر ارتباطات کاخ سفید بامداد آدینه (به وقت تهران) بیان کرد که از سمتش کناره گیری می نماید.

مدیر ارتباطات کاخ سفید استعفا می دهد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، او در بیانیه استعفای خودش گفته به شدت به کارهای باورنکردنی که توانستیم انجام دهیم تا کشورمان را قوی تر، ایمن تر و امن تر کنیم افتخار می کنم.

دیلی بیست نوشته فارا در شرایطی از سمتش کناره گیری می نماید که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر را نپذیرفته است.

فارا که 31 سال سن دارد به مدت سه سال و نیم در دولت ترامپ حضور داشت. او کارش را با سخنگویی کاخ سفید شروع کرد و بعد از آن سخنگوی وزارت دفاع آمریکا شد و سپس در ماه آوریل امسال به سمت مدیر ارتباطات کاخ سفید منصوب شد.

روزنامه واشنگتن پست نوشته خروج فارا از دولت ترامپ در آخرین هفته های کار این دولت نوعی اذعان ضمنی به شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 محسوب می گردد.

فارا در اولین شنبه بعد از برگزاری انتخابات که تقریباً برآورد همه رسانه ها جو بایدن را پیروز انتخابات نشان می داد خواهان اتحاد میان مردم آمریکا شده بود. او در توئیتر نوشت: چیزهایی که ما را به عنوان یک ملت متحد می نمایند بیشتر از آنهایی هستند که ما را از هم جدا می نمایند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر (13 آبان) برگزار گردید. برآوردهای رسانه های آمریکا حاکی است جو بایدن با کسب 306 رأی الکترال در این انتخابات پیروز شده است. ترامپ 232 رأی الکترال به دست آورد.

تیم دونالد ترامپ به رهبری رودی جولیانی، وکیل او ادعاهایی را درباره وقوع تخلفات گسترده در انتخابات ریاست جمهوری مطرح نموده و شکایت هایی را در ایالت های مختلف تنظیم نموده است. این شکایت ها در ایالت های مختلف رد شده اند.

ساعاتی قبل تر نیویورک تایمز گزارش داد دیوان عالی ایالت ویکسانسین در ضربه ای دیگر به کوشش های دولت ترامپ برای اثبات تقلب گسترده در انتخابات ریاست جهوری این کشور شکوائیه دولت او که به دنبال ابطال 200 هزار رأی در این ایالت بود را رد کرد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1461

به "مدیر ارتباطات کاخ سفید استعفا می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر ارتباطات کاخ سفید استعفا می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید