مسئولان از راه اندازی کشتی گردشگری ایران و عمان حمایت نمایند

به گزارش آخرین خبر، رئیس اتاق تعاون هرمزگان گفت: با توجه به موارد بیان شده در کارگروه اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر راه می طلبد تا در این حوزه با ارائه تسهیلات توسط دولت، از طرح های گردشگری دریایی به ویژه راه اندازی کشتی گردشگری بین ایران و عمان حمایت گردد.

مسئولان از راه اندازی کشتی گردشگری ایران و عمان حمایت نمایند

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

عباس سالاری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در بندرعباس گفت: بعد از بازگشایی خط دریایی خصب به بندرعباس، ظرفیتی خوبی برای توسعه صنعت گردشگری دریایی در این خط ایجاد شد. با توجه به موارد مهم بیان شده در کارگروه اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر راه وشهرسازی می طلبد تا در این حوزه با ارائه تسهیلات توسط دولت، از طرح های گردشگری دریایی به ویژه راه اندازی کشتی گردشگری بین ایران و عمان حمایت گردد.

رئیس اتاق تعاون هرمزگان ابراز داشت: به وضوح برای ما روشن است که بعضی مواقع، حمایت های معنوی بیش از مادی تاثیرگذار بوده و تعاونی های استان انتظار دارند دولت با توجه به قانون، اولویت واگذاری خدمات را به شرکت های تعاونی درنظر بگیرد.

سالاری گفت: بعضی تعاونی ها در استان هرمزگان از منابع مردم و اعضا تامین می گردد و نیازی به دریافت تسهیلات ندارند، اما بعضی مواقع شرکت های تعاونی استان با بی مهری روبه رو شده و ظرفیت های موجود در استان توسط بعضی مدیران و دستگاه های دولتی در اختیار شرکت هایی از خارج از هرمزگان قرار می گیرد.

وی توضیح داد: خواسته شرکت های تعاونی استان هرمزگان این است که دولتمردان و مدیران ارشد استان با اعتماد به توان تعاونی های بومی استان، باور نمایند که این تعاونی ها می توانند در همه رشته ها و عرصه ها فعالیت نمایند.

رئیس اتاق تعاون هرمزگان ابراز داشت: سازمان ها و ادارات، شرکت های تعاونی های استان را باور نمایند، اگر این اتفاق رخ دهد زمینه خوبی برای ایجاد اشتغال در استان فراهم می گردد.

سالاری با بیان اینکه بخش تعاون از دولت انتظار یاری اقتصادی ندارد تاکید نمود: توجه به توانمندی های اتاق تعاون هرمزگان می تواند راهگشای مسائل اشتغال استان باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 481

به "مسئولان از راه اندازی کشتی گردشگری ایران و عمان حمایت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان از راه اندازی کشتی گردشگری ایران و عمان حمایت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید