نمایشگاه پرندگان زینتی یکی از جاذبه های تفریحی البرز است

به گزارش آخرین خبر، سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، نمایشگاه پرندگان زینتی یکی از جاذبه های تفریحی البرز است.

نمایشگاه پرندگان زینتی یکی از جاذبه های تفریحی البرز است

نمایشگاه و باغ پرندگان چهارباغ یکی از بزرگترین کلکسیون کبوتران و ماکیان زینتی در دنیا را داراست و مجموعه ای بی نظیر از پرندگان آبزی، کنارآبزی، شکاری ها، طوطی ها را هم در خود جای داد.

دوستداران طبیعت و پرندگان هر بار نامی از باغ پرندگان را می شنوند، باغ پرندگان اصفهان را بخاطر می آورند. در سالهای اخیر علاوه بر اصفهان، چندین شهر دیگر نیز اقدام به راه اندازی باغ پرندگان نموده اند. یکی از زیباترین و در نوع خود کم نظیرترین مجموعه های نگهداری پرندگان نیز در استان البرز واقع است.

نمایشگاه پرندگان شهر چهارباغ با مساحتی بالغ بر 10 هزار متر مربع (در طبقات) دارای سالن های سرپوشیده بعلاوه برکه و جزایر متعدد بوده و به عنوان یک مرکز علمی آموزشی و تفریحی به منظور نگهداری از گونه های نادر و رو به انقراض طراحی و ساخته شده است. باغ پرندگان چهارباغ در اتوبان کرج هشتگرد، خروجی کردان، شهر چهارباغ نبش گلستان پنجم واقع است و علاقمندان می توانند همه روزه برای بازدید از بخشهای مختلف این نمایشگاه و باغ زیبایش به آن مراجعه نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2133

به "نمایشگاه پرندگان زینتی یکی از جاذبه های تفریحی البرز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه پرندگان زینتی یکی از جاذبه های تفریحی البرز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید