هاموند: انگلیس تعهدی به شرکت در هرگونه حملات هوایی در عراق ندارد

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران: وزیر امور خارجه انگلیس گفت انگلیس تعهدی به شرکت در هرگونه حملات هوایی در عراق ندارد.

هاموند: انگلیس تعهدی به شرکت در هرگونه حملات هوایی در عراق ندارد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از بی بی سی، فیلیپ هاموند وزیر امور خارجه انگلیس گفت انگلیس تعهدی به شرکت در هرگونه حملات هوایی در عراق ندارد اما این امکان را آنالیز خواهد نمود.

هاموند در مورد تحریم ها علیه روسیه گفت انگلیس می تواند لغو تحریم ها را در صورتیکه اوکراین با آتش بس موافقت کند، مورد آنالیز قرار دهد.

فیلیپ هاموند در سخنان خود کوشش کرد تا انتظارات درباره حمله هوایی انگلیس علیه داعش را تعدیل کند و گفت که می داند که هنوز هیچ برنامه ای توسط دولت انگلیس برای انجام این عملیات برنامه ریزی نشده است.

البته وی تاکید نمود انگلیس هیچ ترسی از انجام این عملیات در صورت احتیاج نداشته حتی اگر این موضوع تهدید بیشتری را برای گروگان های انگلیسی ایجاد کند.

فیلیپ هاموند گفت: انگلیس هیچ تعهدی برای مشارکت در هیچگونه حملات هوایی ندارد اما در صورتی که بدانیم که این بهترین و موثرترین راه برای حمایت از دولت فراگیر و معتبر عراق باشد، قطعا آن را در نظر خواهیم گرفت.

این اظهارات پس از گفت وگویی که میان دیوید کامرون نخست وزیر و باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا درباره اقدامات نظامی و سیاسی علیه داعش انجام شد، مطرح شده است.

دیوید کامرون روز آدینه در نشست سران ناتو گفت که قوسی از بی ثباتی از شمال آفریقا تا خاورمیانه کشیده شده است. شب گذشته ما درباره تهدیدی که توسط داعش در عراق و سوریه ایجاد شده صحبت کردیم و پیغام ما واضح است: ما در محکوم کردن این وحشی گری و اقدامات نفرت انگیز متحد هستیم.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 515

به "هاموند: انگلیس تعهدی به شرکت در هرگونه حملات هوایی در عراق ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاموند: انگلیس تعهدی به شرکت در هرگونه حملات هوایی در عراق ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید