هشدار مدیریت بحران در استان تهران ، دستگاه های اجرایی آماده باشند

به گزارش آخرین خبر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از تمدید هشدار زرد وزش باد و باران در استان خبر داد و گفت: دستگاه های اجرایی و امدادرسان در چنین شرایطی باید آماده باشند.

هشدار مدیریت بحران در استان تهران ، دستگاه های اجرایی آماده باشند

به گزارش خبرنگاران، حامد یزدی مهر عصر چهارشنبه از تمدید هشدار زرد وزش باد و بارش باران از طریق سازمان هواشناسی خبر داد و گفت: طبق این پیش بینی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب فعالیت سامانه های یادشده دور از انتظار نیست.

یزدی مهر با بیان اینکه برای روز پنجشنبه نهم شهریور در نیمه شمالی و ارتفاعات استان و روز جمعه در ارتفاعات شمال و شمال شرق به ویژه فیروزکوه،آبعلی و میگون احتمال آبگرفتگی معابر، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و جاری شدن روان آب، وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده، گفت: از شهروندان درخواست می شود برای عبور از حاشیه رودخانه ها احتیاط لازم داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به انحام فعالیت های کوه نوردی در مدت یادشده نیز هشدار داد و اضافه کرد: از مردم درخواست می شود به هیچ عنوان در نواحی مرتفع مانند داربست ها، بالابرها و ساختمان های بلند مستقر نشوند.

وی همچنین بر ضرورت آمادگی دستگاه های اجرایی و امدادرسان تاکید کرد و گفت: ابلاغیه هشدار برای دستگاه های عضو ستاد بحران ارسال شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1402 بروزرسانی: 9 شهریور 1402 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2341

به "هشدار مدیریت بحران در استان تهران ، دستگاه های اجرایی آماده باشند" امتیاز دهید

1 کاربر به "هشدار مدیریت بحران در استان تهران ، دستگاه های اجرایی آماده باشند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مدیریت بحران در استان تهران ، دستگاه های اجرایی آماده باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید