همه پروازهای انتقالی به اصفهان به فرودگاه امام(ره) بازگشتند

به گزارش آخرین خبر، سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از پاک سازی سطوح پروازی این فرودگاه از برف اطلاع داد و گفت بعضی از پروازهای فرودگاه امام(ره) که در ساعات اولیه بارش برف به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان تغییر راستا داده بودند، به تهران بازگشتند.

همه پروازهای انتقالی به اصفهان به فرودگاه امام(ره) بازگشتند

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، علی کاشانی سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) صبح امروز یکشنبه (29 دی ماه) گفت: با وجود بارش شدید برف از ساعت 3 بامداد امروز، عملیات اعزام و پذیرش مسافران در فرودگاه امام خمینی(ره) جریان دارد.

وی شرح داد: عملیات برف روبی در سطوح پروازی و اپرون فرودگاه امام خمینی(ره) در زمینی به وسعت 2 میلیون متر مربع در حال اجرا است و نشست و برخاست پروازها انجام می گیرد.

کاشانی با اشاره به دایورت بعضی پروازهای داخلی و خارجی به فرودگاه اصفهان گفت: بعضی از پروازهایی که در ساعات اولیه بارش برف در فرودگاه امام(ره) به دلیل کاهش دید افقی قادر به فرود در این فرودگاه نشده و به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان تغییر راستا داده بودند، به تهران بازگشتند.

وی اضافه کرد: بارش برف خللی در عملیات پروازی فرودگاه امام(ره) ایجاد نکرد و اکنون نیز کلیه سطوح پروازی فرودگاه عاری از برف هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 751

به "همه پروازهای انتقالی به اصفهان به فرودگاه امام(ره) بازگشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه پروازهای انتقالی به اصفهان به فرودگاه امام(ره) بازگشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید