پافوس، احتمالا مرکز فرهنگی اروپا خواهد شد

به گزارش آخرین خبر، پافوس در غرب قبرس واقع شده است ، جایی که کوهها و دریا بهم می رسند. این مقصد مهم گردشگری در قبرس در حال آماده شدن است تا عنوانی جدید را به خود اختصاص دهد و در ژانویه 2017 ، در کنار شهر آرهوس دانمارک ، مرکز فرهنگی اروپا لقب بگیرد. این بندر قدیمی یکی از مهم ترین اسکله ها و بنادر در حاشبه دریای مدیترانه است که داستان های تاریخی زیادی برای گفتن دارد. اما علاوه بر اینکه همواره بندر مهمی بوده است ، امروزه سازه های باستانی و تاریخی آن نیز مورد توجه گردشگران قرار میگیرد. برای بازدید از آثار تاریخی و باستانی این منطقه به پارک باستانشناسی پافوس در غرب پافوس بروید. در اینجا می توانید آثار به جامانده از سازه های قدیمی رومی-یونانی را که به قرن چهارم باز می گردند بیابید و موزاییک های معروفی که تصویر شخصیت های افسانه ای یونانی را دارند ببینید.

پافوس، احتمالا مرکز فرهنگی اروپا خواهد شد

در سفر با تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید و آسیاب های بادی آمستردام هلند را نظاره گر باشید.

پس از آن می توانید به جایی که به مقبره پادشاهان مشهور است بروید و از مقبره های باستانی که تفاوت هایی با آنچه امروز می بینیم دارند دیدن کنید. در پافوس رویدادها و جشن های متنوعی برگزار می گردد که بیشتر آنها بر پایه افسانه ها است ، نمایش های خیابانی ، موزیک و جشن در 28 و 29 ژانویه برگزار می گردد که فضایی بسیار شاد و دیدنی را در این شهر ایجاد می نماید. یکی از دلایلی که پافوس بعنوان مرکز فرهنگی قبرس مشخص شده است اینست که پافوس یک مقصد سالانه است ، مهم نیست چه فصلی به این شهر بروید ، پافوس در هر فصلی دیدنی است. زمستان های این منطقه هوا معتدل است و گاهی آفتایست ، در ماه ژانویه حداقل دما 20 درجه سانتیگراد است. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

تابستان هم که فصل سفر به سواحل این مقصد ساحلی است فصلی گرم و خوشاید برای علاقه مندان به دریاست. بهار و پاییز نیز بسیار دیدنی و جذاب است ، هوا در این دو فصل معمولا به اندازه کافی خنک است که بتوان به خیابان ها رفت و از جاذبه های دیدنی منطقه بازدید کرد و گرمای آن نیز همچنان برای شنا کردن مناسب است.

خرید

تهران مشهد

تهران آنتالیا

منبع: دور و نزدیک
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 679

به "پافوس، احتمالا مرکز فرهنگی اروپا خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پافوس، احتمالا مرکز فرهنگی اروپا خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید