پذیره نویسی بورس املاک و مستغلات از مهرماه شروع می گردد

به گزارش آخرین خبر، رئیس سازمان بورس گفت: شورای عالی بورس امروز آخرین شرایط راه اندازی بورس املاک و مستغلات و امتیازات را آنالیز کرد تا در صورت تائید نهایی، پذیره نویسی این بورس از مهرماه شروع گردد.

پذیره نویسی بورس املاک و مستغلات از مهرماه شروع می گردد

به گزارش گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران از بازار سرمایه ایران، حسن قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: شورای عالی بورس امروز آخرین شرایط راه اندازی بورس املاک و مستغلات و امتیازات را آنالیز کرد. در این زمینه مقرر شد تا هیئت مؤسس، اساسنامه را تنظیم و به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال کند تا در صورت تائید نهایی، پذیره نویسی این بورس از مهرماه شروع گردد.

وی آنالیز موضوع بازگشایی نماد کنتورسازی را دومین مصوبه امروز شورای عالی بورس اعلام کرد و ابراز داشت: آخرین شرایط این شرکت نیز به شورا گزارش و مقرر شد تا انجام اقدامات لازم برای بازگشایی نماد این شرکت از سوی سازمان امور مالیاتی، بانک مرکزی و سازمان تأمین اجتماعی سرعت گیرد.

دبیر شورای عالی بورس اضافه کرد: به همین دلیل، یکی از اعضای شورای عالی بورس به عنوان نماینده ویژه انتخاب شد تا در کنار سازمان بورس و اوراق بهادار، پیگیر این موضوع باشد تا هرچه سریع تر، نماد این شرکت در بورس بازگشایی گردد.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1252

به "پذیره نویسی بورس املاک و مستغلات از مهرماه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیره نویسی بورس املاک و مستغلات از مهرماه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید