پرتغال و اوکراین نیمی از راه صعود را پیمودند، یونان در آستانه کسب بلیت برزیل

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران: دور رفت بازی های پلی آف انتخابی جام جهانی 2014 با پیروزی تیم های اوکراین، پرتغال و یونان همراه شد.

پرتغال و اوکراین نیمی از راه صعود را پیمودند، یونان در آستانه کسب بلیت برزیل

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، در دور رفت از بازی های پلی آف مرحله انتخابی جام جهانی 2014 در قاره اروپا، شب گذشته (آدینه) 4 دیدار برگزار گردید که در مهم ترین آنها اوکراین در خانه با نتیجه 2 بر صفر از سد تیم فرانسه گذشت و پرتغال نیز با یک گل سوئد را مغلوب کرد.

در پرتغال، یاران کریستیانو رونالدو با تک گلی که ستاره رئال مادرید در دقیقه 82 به ثمر رساند توانستند یاران زلاتان ابراهیموویچ را شکست دهند. فزونی اوکراین مقابل فرانسه اما قاطعانه تر بود و این تیم با 2 گل از رومن زوزولیا در دقیقه 61 و آندری یارمولنکو در دقیقه 82 از روی نقطه پنالتی خروس ها را شکست داد. در دقیقه آخر این بازی لوران کاسیلنی از ترکیب فرانسه اخراج شد و اولکساندر کوچر از ترکیب اوکراین.

تیم ملی یونان در خانه توانست رومانی را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد. کنستانتینوس میبروغلو 2 در دقایق 14 و 67 و دیمیتریوس سالپینگیدیس در دقیقه 21 برای یونان گلزنی کردند و تک گل رومانی را بوگدان استانکو در دقیقه 19 زد. ضمن اینکه در این بازی کاستین لازار در دقیقه 90 از ترکیب رومانی اخراج شد.

شب گذشته همچنین تیم ملی ایسلند در خانه برابر کرواسی نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا کند. در این بازی اولافور اینگی در دقیقه 50 از ترکیب ایسلند اخراج شد.

بازی های دور برگشت پلی آف انتخابی جام جهانی سه شنبه این هفته برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 283

به "پرتغال و اوکراین نیمی از راه صعود را پیمودند، یونان در آستانه کسب بلیت برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرتغال و اوکراین نیمی از راه صعود را پیمودند، یونان در آستانه کسب بلیت برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید