پرز: رئال مادرید بهترین باشگاه دنیا است

به گزارش آخرین خبر، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در خصوص دشواری های این تیم در دوران کرونا صحبت کرد.

پرز: رئال مادرید بهترین باشگاه دنیا است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رئال مادرید نیز مانند بسیاری از باشگاه های عظیم اروپایی درگیر مسائل اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کروتا شده و از نظر اقتصادی به شدت متضرر شده است. فلورنتینو پرز امروز در مصاحبه ای در این رابطه و کاهش بودجه رئال مادرید در ماه های اخیر صحبت نموده است.

فلورنتینو پرز گفت: فوتبال به راه چاره های جدیدی برای ایجاد رقابت بین باشگاه ها و قدرتمندتر شدن احتیاج دارد. ما تنها باشگاهی در دنیا بودیم که در تاسیس فیفا نقش آفرینی نموده و همراه با روزنامه اکیپ در تاسیس جام باشگاه های اروپا نیز یاری کردیم. ما در همه تغییرات نقش داشته و علاقمند به ایجاد رقابت بیشتر در فوتبال هستیم.

شلوغی تقویم دارد همه باشگاه ها را غرق می نماید، هیچ استراحتی وجود ندارد و سلامتی بازیکنان در معرض خطر است. باشگاه های عظیم اروپا باید مسئولیت ایجاد این تغییر را بر عهده گیرند. نسل جدید خواستار محتوای زیادی هستند و ما باید این رقابت را بهبود ببخشیم. در همه رده بندی ها ما بهترین باشگاه دنیا هستیم و با تکیه بر این قدرت به سمت آینده خواهیم رفت.

برای فصل جاری 617 میلیون بودجه پیش بینی نموده ایم که 98 میلیون کمتر از خاتمه سال قبل است، زیرا تصور می کنیم سال جاری قادر به صدور مجوز ورود طرفداران نیستیم. شیوع ویروس کرونا باعث کاهش بودجه ما شد. هزینه های عملیاتی 10 درصد کاهش یافته و ما فصل را با تراز اقتصادی مثبت 313 هزار یورو تمام کردیم. البته بازگشت طرفداران این ضرر تا حدی کاهش می دهد. سرمایه گذاری صورت گرفته برای بازسازی 114 میلیون یورو بوده است و خیریه باشگاه 3.6 میلیون یورو برای مبارزه با ویروس کرونا یاری نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1449

به "پرز: رئال مادرید بهترین باشگاه دنیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرز: رئال مادرید بهترین باشگاه دنیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید