پیام تلخ یک توریست خارجی برای وزیر میراث فرهنگی

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران : تجهیز زیر ساخت های جهانگردی از مهمترین عوامل رضایت مندی جهانگرد و به تبع آن تبلیغ دهان به دهان بازدیدکنندگان اماکن جهانگردی است .

پیام تلخ یک توریست خارجی برای وزیر میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگاران ، در شرایطی که به علت تحریم و کمبود بودجه، توریستی کشورنمی تواند به طور گسترده وبا ابزارهای نوین معرفی و تبلیغ گردد یکی از عوامل موثر در جذب توریست تبلیغات دهان به دهان است.

خاطره خوب سفر و رضایتمندی از آن می تواند منجر به بازگشت دوباره توریستان و نیز تشویق دیگران به سفر گردد، اما متاسفانه در اماکن توریستی کشور، کمبود امکانات ابتدایی برای توریستان آنها را آزرده و گاهی از سفر پشیمان می نماید.

در اهمیت تجهیز زیر ساخت های توریستی و برطرف کمبود امکانات برای ایرانگردی نظر یکی از کاربران شبکه های اجتماعی که در زیر پست معرفی سازه شوشتراز زبان وزیر میراث فرهنگی درج شده قابل تامل است.

نظری که متولیان امر را متوجه این واقعیت تلخ می سازد که هر چند که ایران را به همان زیبایی که اینفلوئنسرهایی چون هدی رستمی نمایش می دهند معرفی کنیم و توریستان را به سرزمین غنی از جاذبه های تاریخی و طبیعی دعوت کنیم اما اگر امکانات پذیرایی فراهم نکرده باشیم توریست را سرخورده خواهیم کرد و از آمدن پشیمان.

این توریستخطاب به عزت اله ضرغامی می نویسد:من به عنوان یک توریست با خانواده به ایران آمدیم.مشهد،شمال و خیلی جاهای دیگر ایران که جاذبه طبیعی و خدادادی دارند عاری از کوچکترین تسهیلات برای مسافران اعم از جای تمیز،غذای مناسب و سرویس بهداشتی تمیز می باشند .این موارد رو در اولویت قرار بدهید.بالابردن سواد کارکنان،ایجاد شبکه های بین المللی رزرواسیون و از این دست موارد کار پیچیده ای نیست فقط احتیاج به اتصال به یک شبکه واحد دارد.حیف است که علیرغم همه تحریف ها و تبلیغات سوء توریست به ایران می آید و سرویس راحت و مناسب پیدا نمی نماید به طوری که از آمدن پشیمان می گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2153

به "پیام تلخ یک توریست خارجی برای وزیر میراث فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام تلخ یک توریست خارجی برای وزیر میراث فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید