گرامیداشت نجف دریابندری در برنامه باز هم زندگی از شبکه چهار

به گزارش آخرین خبر، به مناسبت درگذشت نجف دریا بندری، نویسنده و مترجم، برنامه باز هم زندگی با حضور زنده یاد دریا بندری امشب از شبکه چهارسیما پخش می گردد.

گرامیداشت نجف دریابندری در برنامه باز هم زندگی از شبکه چهار

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، نجف دریابندری، مترجم و نویسنده پیشکسوت، دوشنبه، (15 اردیبهشت) در سن نودویک سالگی و پس از عمری کوشش در راه اعتلای فرهنگ درگذشت. به همین مناسبت واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما، یک قسمت از مجموعه خاطره انگیز باز هم زندگی با حضور نجف دریا بندری نویسنده کتاب مستطاب آشپزی، را بازپخش می نماید.

نجف دریابندری (زاده 1 شهریور 1308 در آبادان) مترجم و نویسندهٔ معاصر ایرانی بود. ترجمهٔ بعضی از آثار ارنست همینگوی، نظیر کتاب وداع با اسلحه از جمله شاهکار های او است. سازمان میراث فرهنگی ایران، در سال 1396، آقای دریابندری را به عنوان گنجینه زنده بشری ثبت کرد.

این برنامه امشب سه شنبه 16 اردیبهشت ماه ساعت 21:30 از شبکه چهار سیما پخش و روز بعد ساعت 15 بازپخش می گردد.

یادآور می گردد، باز هم زندگی یک برنامه تلویزیونی محصول سال 1385-1386 به کارگردانی، تهیه کنندگی و اجرای بیژن بیرنگ است که در شبکه چهار سیما فراوری و پخش شده است. این مجموعه در قالب 60 قسمت 50 دقیقه ای به آموزش مهارت های زندگی با دعوت از میهمانان در رشته های مختلف هنری و فرهنگی پرداخته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1044

به "گرامیداشت نجف دریابندری در برنامه باز هم زندگی از شبکه چهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرامیداشت نجف دریابندری در برنامه باز هم زندگی از شبکه چهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید