یونسکو از جشنواره بین المللی اختراعات و نوآوری خیام دانشگاه صنعتی اصفهان حمایت می کند

به گزارش آخرین خبر، عضو شورای سیاست گذاری جشنواره بین المللی اختراع و نوآوری خیام گفت: جشنواره خیام با حمایت سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و کمیسیون ملی یونسکو در ایران در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

یونسکو از جشنواره بین المللی اختراعات و نوآوری خیام دانشگاه صنعتی اصفهان حمایت می کند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات میزان تمکن اقتصادی برای ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین راستا را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، جشنواره بین المللی اختراع و نوآوری خیام از 16 الی 18 اسفند 98 با حمایت سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و کمیسیون ملی یونسکو (موسسه آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد) در ایران در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

مهدی حسینیان سراجه لو، عضو کمیته ملی دگرگون های اجتماعی کمیسیون ملی یونسکو در ایران و همچنین عضو شورای سیاست گذاری جشنواره بین المللی اختراع و نوآوری خیام با اعلام خبر حمایت کمیسیون ملی یونسکو در ایران از جشنواره خاطرنشان کرد: جشنواره بین المللی خیام بنا بر رسالت خود در راستای توسعه حمایت از مخترعین، مبتکرین و پژوهشگران جمهوری اسلامی ایران مطابق بند اول اساسنامه یونسکو، همکاری خود را در جهت کمک به استقرار صلح و امنیت از طریق ترویج همکاری میان ملت ها در زمینه های آموزش، علوم و فرهنگ به منظور افزایش احترام همگان به عدالت، حاکمیت قانون، حقوق بشر و آزادی های اساسی برای همه، بدون توجه به تفاوت های نژادی، جنسیت، زبان و مذهب، مطابق با منشور ملل متحد در دستور کار خود قرار داده است.

حسینیان خاطر نشان کرد: در راستای کمک به استقرار صلح و امنیت از طریق ترویج همکاری در این جشنواره از 27 کشور جهان با همکاری سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان جهت حضور و ثبت نام دعوت به عمل آمده است.

گفتنی است؛ مخترعین، مبتکرین و پژوهشگران ایران اسلامی می توانند با توجه به فرصت فراهم آمده در طرح های خود در زمینه ایده، اختراع و نوآوری را تا تاریخ 11 بهمن ماه در وب سایت جشنواره به نشانی www.khayyamfestival.com ثبت نام کنند.

این جشنواره با حضوران کنندگان جهانی و سران کشوری و لشکری در تاریخ 16 الی 18 اسفند ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 757

به "یونسکو از جشنواره بین المللی اختراعات و نوآوری خیام دانشگاه صنعتی اصفهان حمایت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونسکو از جشنواره بین المللی اختراعات و نوآوری خیام دانشگاه صنعتی اصفهان حمایت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید