22 روستای شهرستان ساری دچار سیلاب شد

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران: فرماندار ساری با اشاره به اینکه هزار و 700 واحد مسکونی شهر ساری دچار آبگرفتگی شد، گفت: 22 روستای شهرستان ساری در بخش های چهاردانگه، کلیجانرستاق و مرکزی ساری دچار سیلاب شد.

22 روستای شهرستان ساری دچار سیلاب شد

جواد واحدی دقایقی پیش در حاشیه جلسه مدیریت بحران شهرستان ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در ساری اظهار کرد: بر اثر بارش شدید باران و تگرگ صبح و عصر امروز، محور ساری - تاکام مسدود شده بود که با کوشش نیروهای شهرداری ساری مهار شد.

وی اضافه کرد: ستاد بحران شهرستان ساری بلافاصله در فرمانداری تشکیل و نیروهای خدماتی شهرداری اقدام به برطرف آبگرفتگی در خیابان های اصلی و فرعی شهر ساری نموده است.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه هزار و 700 واحد مسکونی در سطح شهر ساری دچار آبگرفتگی شد، توضیح داد: هم اکنون برای بازگشایی روستاهای سیل زده بخش کلیجانرستاق و چهاردانگه احتیاجمند تجهیزات لودر و گریدر از دستگاه های خدمات رسان هستیم.

واحدی با بیان اینکه تجهیزات امدادی شهرداری ساری تکافوی احتیاج شهر ساری را نمی کند، اضافه کرد: از دستگاه های راه و شهرسازی و هلال احمر استان می خواهیم به یاری نیروهای شهرداری ساری در محورهای سیل گیر چهاردانگه و کلیجانرستاق بیایند.

وی با اعلام اینکه بارش شدید باران و سیلاب بیش از 22 روستای شهرستان در مناطق کلیجانرستاق، چهاردانگه و یک روستا در بخش مرکزی ساری را دچار آبگرفتگی نموده است، گفت: 70 هکتار از اراضی شالیزاری و زراعی این بخش ها کاملا تخریب شده است.

رئیس ستاد مدیریت بحران ساری گفت: دو نفر از شهروندان ساروی بر اثر ریزش آوار در یکی از خیابان های ساری جان خود را از دست دادند.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1031

به "22 روستای شهرستان ساری دچار سیلاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "22 روستای شهرستان ساری دچار سیلاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید