63 معدن در مهاباد پروانه بهره برداری دارند

به گزارش آخرین خبر، رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت مهاباد گفت: 43 میلیون و 638 هزار تن انواع مواد معدنی از 63 معدن دارای پروانه بهره برداری استخراج می گردد.

63 معدن در مهاباد پروانه بهره برداری دارند

خبرنگاران مهاباد- محمد جهین گفت: هم اکنون 63 معدن دارای پروانه بهره برداری معتبر با ذخیره قطعی 43 میلیون و 638 هزار تن انواع مواد معدنی با حجم سرمایه گذاری بیش از 486 میلیارد ریال و اشتغال زایی مستقیم برای 494 نفر در حال فعالیت هستند.

وی گفت: بعلاوه در این شهرستان 8 معدن دارای گواهی کشف با ذخیره قطعی 3 میلیون و 856 هزارتن انواع مواد معدنی در حال تکمیل و تجهیز برای استخراج و بهره برداری وجود دارد که برای تکمیل اکتشافات این معادن بیش از 12 میلیارد و 440 میلیون ریال سرمایه گذاری اجرا شده است.

رئیس اداره صمت مهاباد گفت: با توجه به بارش سنگین برف در مهاباد که منجر به مسدود شدن راه های دسترسی روستایی شهرستان شده بود راه ارتباطی بیش از 60 روستا و راه های مواصلاتی اصلی مهاباد به شهرستان های بوکان، پیرانشهر برف روبی و در برخی از جهت ها نمک پاشی به وسیله معدن کاران مهابادی اجرا شده است.

جهین گفت: بعلاوه تعدادی از واحد های شن و ماسه این شهرستان بصورت خود جوش اقدام به یاری رسانی به خودرو های گرفتار شده در برف و کولاک و بعلاوه شن و ماسه مورد احتیاج اداره راهداری و شهرداری برای نمک پاشی جاده ها را تأمین کردند.

انتهای پیغام / س خ

خبرنگاران مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2107

به "63 معدن در مهاباد پروانه بهره برداری دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "63 معدن در مهاباد پروانه بهره برداری دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید