اتصال میدان انقلاب به خیابان کوثر شرقی سال آینده کلید می خورد

به گزارش آخرین خبر، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار تبریز از پیش بینی اعتبار ویژه برای پروژه اتصال میدان انقلاب به خیابان کوثر شرقی در بودجه سال 1401 شهرداری تبریز اطلاع داد.

اتصال میدان انقلاب به خیابان کوثر شرقی سال آینده کلید می خورد

به گزارشخبرنگار ما در تبریز؛عباس رنجبر ظهر امروز در بازدید از منطقه ها بافت حاشیه نشین شهر تبریز اظهار کرد: این دومین بازدید مشترک با همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز از منطقه حاشیه شهر و بخصوص خیابان 42 متری انقلاب است.

رنجبر اضافه کرد: با توجه به طرح هایی که پیش از این در منطقه مطرح شده و نیمه کاره مانده و تکمیل نشده بود، امروز کوشش ما تکمیل طرح های قبلی و بعلاوه ارائه پیشنهاد برای راهکارهای نو است.

او با بیان اینکه اعضای شورای شهر نیز در بازدیدی حضوری این طرح ها را مورد آنالیز قرار دادند، توضیح داد: با توجه به اینکه این طرح ها باید در مراجع قانونی به تصویب رسیده و مغایرت های موجود در طرح ها به تصویب برسد، بعد از اینکه اعضای شورا با ما به نتیجه مشترک رسیدند، طرح ها را تکمیل نموده و به کمیسیون های ماده 5 و سایر مراجع مورد احتیاج ارسال خواهیم کرد تا پس از تصویب اجرایی گردد.

شهردار تبریز اعلام کرد: برای سال 1401 پیش بینی انجام داده ایم که خیابان انقلاب را از میدان انقلاب به خیابان کوثر شرقی وصل کنیم و فعلا فاز یک آن سال 1401 به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان انجام می یابد و بقیه موارد بعد از تصویب در مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد شد.

رنجبر با تاکید بر اینکه برای این موضوع اولویت بندی در نظر گرفته شده است، گفت: اولین اولویت تسهیل عبور و مرور و زندگی شهروندان است و مرحله دوم برطرف خطر از زندگی افراد است که برای آن طرح داریم و در قالب لایحه تقدیم شورای شهر خواهد شد.

وی ادامه داد: سومین موضوع تامین فضاهای مورد احتیاج برای شهروندان است که می توان گفت بعد از این دو مرحله می تواند قابلیت اجرایی پیدا کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1998

به "اتصال میدان انقلاب به خیابان کوثر شرقی سال آینده کلید می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتصال میدان انقلاب به خیابان کوثر شرقی سال آینده کلید می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید