استفاده از ظرفیت های ایران و اندونزی برای حل مسائل منطقه ای

به گزارش آخرین خبر، وزرای امورخارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی در محل اقامت وزیر امور خارجه کشورمان در نیویورک ملاقات و در مورد مسائل دوجانبه و ضرورت گسترش روابط فیمابین و همچنین همکاری برای حل مسائل منطقه ای خاورمیانه از جمله بحران سوریه و حل مشکل آوارگان سوری گفتگو کردند.

استفاده از ظرفیت های ایران و اندونزی برای حل مسائل منطقه ای

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

وزرای امورخارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی در محل اقامت وزیر امور خارجه کشورمان در نیویورک ملاقات و در مورد مسائل دوجانبه و ضرورت گسترش روابط فیمابین و همچنین همکاری برای حل مسائل منطقه ای خاورمیانه از جمله بحران سوریه و حل مشکل آوارگان سوری گفتگو کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(خبرنگاران) رتنو مرسودی، وزیر امورخارجه اندونزی، حصول توافق میان جمهوری اسلامی ایران و 1+5 را گام مهمی در راستای صلح و امنیت بین الملل دانست و علاقه مندی کشورش را نسبت به اجرای توافقات گفت.

محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه کشورمان، درخصوص حل بحران منطقه خاورمیانه بر ضرورت استفاده از راه چاره سیاسی با حضور همه کشورها و طرف های ذیربط تاکید و اظهار کرد که جمهوری اسلامی ایران برای حل بحران سوریه یک طرح اقدام 4 مرحله ای ارائه داده است.

استفاده از ظرفیت های ایران و اندونزی برای حل مسائل منطقه ای، ضرورت گسترش روابط دوجانبه، حمایت از یکدیگر در محافل بین المللی و تبادل هیات های سیاسی عالیرتبه شامل سفر قریب الوقوع وزیر امورخارجه اندونزی به تهران و نیز سفر رئیس جمهور اندونزی در آینده نزدیک به جمهوری اسلامی ایران از جمله مواردی بود که در گفت وگوهای امروز فیمابین وزرای امورخارجه ایران و اندونزی مطرح شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 474

به "استفاده از ظرفیت های ایران و اندونزی برای حل مسائل منطقه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ظرفیت های ایران و اندونزی برای حل مسائل منطقه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید