بازسازی خلاقانه سقف کلیسای جامع نوتردام

به گزارش آخرین خبر، این سقف به صورت شیشه ای طراحی شده که در کنار بازسازی گلدسته های کلیسا شکل می گیرد و می تواند نمایی بسیار جذاب و دیدنی از گلدسته ها و سایر فضاهای کلیسا نمایش دهد. از این رو بازدیدنمایندگان با عبور از این سقف شیشه ای به خوبی کلیسای نوتردام را از زوایای مختلف مشاهده می نمایند و می توانند به زیبایی بخش های مختلف آن پی ببرند.

بازسازی خلاقانه سقف کلیسای جامع نوتردام

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

همچنین از تکنیک سقف متحرک و چرخنده به طور همزمان برای طراحی و ساخت این سقف استفاده شده که می تواند جذابیت های بصری آن را دوچندان کند و در عین حال تبادل گرما، دما و فشار را به شکل اتوماتیک و با کاهش مصرف انرژی های جانبی ساختمان، به خوبی انجام دهد.

این سقف شیشه ای در یک قاب فولادی و چوبی ساخته می گردد تا بتواند تاریخ و آینده را به درستی به یکدیگر مرتبط سازد و در از مصالح سنتی و مدرن در کنار هم بهره مند گردد.

این در حالی است که داخل این سقف شیشه ای که همچون یک اتاق زیرشیروانی طراحی شده، یک باغ عمومی با ترکیبی از متنوع ترین گیاهان سبز نیز تبیین شده تا بتواند احترام به محیط زیست و سازگاری با آن را به نمایش بگذارد. این طراحی متنوع سقف شیشه ای در کنار نوتردام می تواند جلوه ای ویژه به آن دهد و با استفاده از آخرین تکنولوژی های به کار رفته در آن، به استقامت و پایداری آن هنگام بلایای طبیعی دو چندان بیفزاید.

منبع: گردشبان
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1557

به "بازسازی خلاقانه سقف کلیسای جامع نوتردام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خلاقانه سقف کلیسای جامع نوتردام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید