بازسازی فیلم لایو اکشن پلنگ صورتی ساخته خواهد شد

به گزارش آخرین خبر، مترو گلدوین مایر میخواهد تا چندی دیگر فیلم لایو اکشن پلنگ صورتی را به کارگردانی جف فاولر جلوی دوربین ببرد تا شاهد بازگشت یکی از محبوب ترین شخصیت های کارتونی به سینماها باشیم.

بازسازی فیلم لایو اکشن پلنگ صورتی ساخته خواهد شد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

تا به امروز 11 فیلم سینمایی در دنیای پلنگ صورتی ساخته شده است. آثاری کمدی-جنایی که با بهره گیری از محبوبیت و جذابیت این شخصیت کارتونی توانسته اند به فروش خوبی در گیشه دست یابند. نخستین فیلم های پلنگ صورتی علاوه بر موفقیت در فروش، نظر مثبت منتقدین را هم به همراه داشتند، اما فیلم های اخیر ساخته شده بر اساس دنیای این شیر کوهی لاغر اندام صورتی به هیچ وجه از کیفیت سینمایی قابل اعتنایی برخوردار نبوده اند و برای نمونه امتیاز 3 فیلم اخیر پلنگ صورتی یعنی پلنگ صورتی 2، پلنگ صورتی و پسر پلنگ صورتی در پایگاه راتن تومیتوز به ترتیب 12 از 100، 22 از 100 و 16 از 100 است که به خوبی نشان از ضعف های عدیده آن ها دارند. اما این طور که پیداست کمپانی مترو گلدوین مایر میخواهد سری فیلم های پلنگ صورتی را بازسازی (ریبوت) کند و به زودی فیلم لایو اکشن پلنگ را به کارگردانی جف فاولر، نویسندگی کریس برنر و تهیه کنندگی لرنس میریش و جولی اندروز جلوی دوربین می برد.

  • 15 فیلم ساز عظیم هالیوود که اسکار بهترین کارگردانی نگرفتند

فاولر چندان با فضای فیلم های لایو اکشن بیگانه نیست و سال گذشته فیلم سونیک خارپشت را برای پارامونت پیکچرز کارگردانی نموده بود. این فیلم با بازی جیم کری و جیمز مارسدن علی رغم نقدهای منفی که دریافت کرد توانست با بودجه 85 میلیون دلاری به فروشی بالغ بر 300 میلیون دلار دست یابد و به یکی از پرفروش ترین فیلم های سال 2020 تبدیل گردد.

مدیران مترو گلدوین مایر پس از اعلام خبر در دست ساخت بودن بازسازی فیلم لایو اکشن پلنگ صورتی در پیامی اعلام نموده اند: میراث برجسته پلنگ صورتی بیش از 50 سال دوام داشته است و از آن در سراسر دنیا، توسط نسل های مختلف استقبال شده است. خوشحالیم که یکی از محصولات مترو گلدوین مایر را به گونه ای که سینمادوستان تا به امروز ندیده اند، به سینماها بازمی گردانیم.

منبع: Deadline

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1332

به "بازسازی فیلم لایو اکشن پلنگ صورتی ساخته خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی فیلم لایو اکشن پلنگ صورتی ساخته خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید