برخورداری از بهترین درمان ها در جراحی های دهان، فک و صورت

به گزارش آخرین خبر، شعار هیجدهمین کنگره انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران جراحی با کمترین عوارض است بنابراین با توجه به این شعار بیشتر به روش های نوین کمتر تهاجمی، تکنولوژی های جدید و موارد مرتبط توجه خواهد شد.

برخورداری از بهترین درمان ها در جراحی های دهان، فک و صورت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، کاظم خیابانی دبیر علمی هیجدهمین کنگرۀ انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران و دهمین همایش ایمپلنت خلیج فارس گفت: کنگره جراحان دهان، فک و صورت دارای پنل های مختلفی در محور های متعدد است که سعی کردیم اکثریت موضوعات این رشته را مورد بررسی قرار دهیم و کار جالبی که سعی داریم انجام دهیم این است که در هر پنل افرادی با دانش روز حضور داشته باشند و با اضافه کردن سخنرانان خارجی به هر پنل یک سازگارسازی دانش افراد ایجاد شده و محور ها و عناوین همه باهم هماهنگ گردد برای این منظور نیز گروه های علمی هر پنل از مدت ها پیش تشکیل شده است بطور کلی می توان گفت: این کنگره موضوع محور است و نه سخنران محور.

خیابانی شرح داد: به عنوان مثال در آسیب شناسی و بازسازی در ناحیه فک و صورت در یک پنل افراد با تخصص های مختلف و تحت هدایت یک مسیول و هماهنگ کننده پنل دور هم جمع شده اند تا در نهایت به یک نتیجه قابل قبول و قابل استفاده کلینیکی برسیم.

وی افزود: یکی از محور های اصلی که در کنگره جراحان فک و صورت امسال و بیشترین زمان را در پنل ها به خود اختصاص داده مربوط به ناهنجاری های شکاف لب و کام و موارد مربوط به آن است که در واقع درمان های تیمی بلندمدت را مد نظر قرار داده ایم تا بتوان برای این بیماران که اکثرا از قشر های محروم جامعه هستند خدمات قابل قبولی ارائه داد.

این متخصص جراحی دهان و فک و صورت تاکید کرد: ما در این کنگره سعی کرده ایم تا جایی که می توانیم روش های نوین و درمان های تیمی را بازگو کنیم درمان هایی که در بلندمدت بگردد تا جای ممکن بیماران را به حالت مطلوب از لحاظ زیبایی چهره و عملکرد، تکلم، تغذیه و... برسانیم.

وی تاکید کرد: پیشرفت های شگرف دهۀ گذشته در این رشته همگام با تحول سریع علوم و فن آوری در عرصه های مختلف دانش، محرک و مشوق متخصصین این رشته در بکارگیری جدیدترین تکنولوژی ها تشخیصی ودرمانی بوده بطوریکه فن آوری نوین از مرحلۀ طراحی فراتر رفته و قدم در حیطۀ عمل و جراحی گذاشته است.

دکتر خیابانی افزود: خوشبختانه بسیاری از همکاران در کشور ما از این قافله عقب نمانده و علیرغم محدودیت های سیاسی و اقتصادی موجود، در بسیاری موارد همسطح و هم طراز با کشور های پیشرفته در عرصۀ تکنولوژی های نوین فعالیت می کنند. استفاده از تکنولوژی های نوین نه تنها امکان برخورداری از بهترین درمان ها رابه بیماران می دهد، در عین حال بروز مسائل و عوارض جراحی را به حداقل می رساند.

هیجدهمین کنگرۀ انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران با شعار جراحی با کمترین عوارض با رویکرد ویژه به تکنولوژی های نوین به مدت 4 روز از تاریخ 29 بهمن ماه تا دوم اسفند ماه 1398 در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد همچنین در کناراین رویداد دهمین سمپوزیوم ایمپلنت خلیج فارس و هشتمین سپوزیوم پژوهشی محققین جوان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 768

به "برخورداری از بهترین درمان ها در جراحی های دهان، فک و صورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورداری از بهترین درمان ها در جراحی های دهان، فک و صورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید