بهرامی: از نتیجه رقابت های جهانی اندونزی راضی نیستم

به گزارش آخرین خبر، سرمربی تیم های پایه دختران کاراته گفت: نمی خواهم خودم را پشت مدال طلای برزگر پنهان کنم زیرا واقعا از نتیجه رقابت های جهانی اندونزی رضایت ندارم.

بهرامی: از نتیجه رقابت های جهانی اندونزی راضی نیستم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

لیلا بهرامی که به عنوان سرمربی تیم های نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال در رقابت های جهانی اندونزی حضور داشت و پیروز شد توسط زهره برزگر اولین مدال طلای تاریخ دختران کاراته ایران را در مسابقات جهانی به ارمغان بیاورد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران بیان کرد: واقعیت این است که دوست ندارم پشت مدال طلای برزگر پنهان شوم. از نتایج اندونزی واقعا راضی نیستم اما باید اشاره کنم که تک تک نفرات از جان و دل مایه گذاشتند و جنگیدند.

وی ادامه داد: کشورهای عربی با توجه به تعداد داوری که در مسابقات داشتند برای هم پرچم می کشیدند و در این بخش واقعا با مشکل روبرو بودیم. اگر بتوانیم در این بخش خودمان را تقویت کنیم و داوران بیشتری به عنوان نماینده کاراته ایران در مسابقات باشند به طور حتم شاهد خیلی از اتفاقات نخواهیم بود و نماینده های کشورمان می توانند به نتایج خیلی بهتری دست پیدا نمایند.

سرمربی تیم نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال کاراته دختران گفت: تیم هایی که به اندونزی اعزام شدند واقعا تمام پتانسیلی بود که می توانستیم از آن استفاده کنیم. برای تک تک مسابقات انتخابی برنامه ریزی نموده بودیم تا بهترین نفرات در تیم بمانند. هر کاراته کایی مدعی حضور در تیم بود فرصت داشت خودش را ثابت کند و به طور کلی اعلام کردیم از زمان برگزاری رقابت های قهرمانی کشور تا انتخاب تیم نفرات در مجموع 9 دور با هم مبارزه انتخابی خواهند داشت.

او گفت: در این بین طبیعتا بعضی از نفرات با توجه به بردهایی که به دست آوردند تعداد کمتری مبارزه داشتند و بعضی دیگر نیز مبارزات بیشتری را تجربه کردند. در مجموع سعی کردیم از تمام استعدادها استفاده کنیم اما باید قبول کنیم که تدارک رقبا پیش از این مسابقات بهتر از ما بوده است. با بعضی از مربیان و بازیکنان تیم های دیگر که صحبت کردم متوجه شدم آنها به طور دایم در مسابقه هستند و به همین دلیل نفرات شان بدون هیچ استرسی مسابقه می دادند و مدال می گرفتند.

بهرامی در خصوص تعداد کم رقابت های تدارکاتی پیش از اعزام به مسابقات جهانی نیز توضیح داد: به هر صورت به دلیل شرایط فدراسیون و اوضاع اقتصادی توانستیم نفرات را تنها در تورنمنت ترکیه حاضر کنیم. در هر حال قطعا اگر تعداد مسابقات تدارکاتی بیشتر باشد، می توانیم شاهد نتایج بهتری نیز باشیم زیرا نفرات میدان می بینند و با تجربه بیشتری در میدان جهانی به روی تاتامی می روند.

او در خصوص ادامه همکاری اش با تیم های پایه کاراته گفت: هنوز هیچ صحبتی در این مورد نشده اما به هر حال با بچه ها در تماس هستم و سعی می کنیم انگیزه آنها را برای رقابت های سال آینده حفظ کنم. امیدوارم هر مربی دیگری هم که مسئولیت این تیم ها را بر عهده می گیرد، بتواند پیروز باشد و از صمیم قلب برای تیم آروزی پیروزیت می کنم. امیدوارم روزی برسد که بتوانیم برنامه طولانی مدت داشته باشیم تا بهتر و دقیق تر به اهداف مان برسیم.

بهرامی در سرانجام ضمن تشکر از حمایت های اجرا شده از تیم های اعزامی به رقابت های جهانی از عشرت شاه محمدی (نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته) و قاسمی مربی تیم تشکر ویژه ای داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 384

به "بهرامی: از نتیجه رقابت های جهانی اندونزی راضی نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهرامی: از نتیجه رقابت های جهانی اندونزی راضی نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید