ترامپ شاهزاده سعودی را تحت پیگرد قرار داد

به گزارش آخرین خبر، بلومبرگ نوشت شرکت ترامپ یک شاهزاده سعودی را به دلیل پرداخت نکردن اجاره پنت هاوس متعلق به رئیس جمهور آمریکا تحت پیگرد قانونی قرار داده است.

ترامپ شاهزاده سعودی را تحت پیگرد قرار داد

به گزارش ، بلومبرگ نوشت پس از آن که شاهزاده سعودی پنت هاوس هفت هزار فوت مربعی (650 مترمربع) خود در آسمانخراش پارک اَوِنْیو در نیویورک را ترک کرد، شرکت ترامپ او را تحت پیگرد قانونی قرار داده است.

سازمان آسمانخراش پارک اونیو که بخشی از شرکت رئیس جمهور آمریکاست، شاهزاده فیصل بن عبدالمجید آل سعود را از ماه فوریه سال گذشته میلادی تحت پیگرد قانونی قرار داده است، زیرا او یک آپارتمان لوکس را از سال 2013 در شرق منهتن اجاره نموده بود که از اوایل سال 2017 دیگر اجاره بها را پرداخت ننموده است.

بر اساس قرارداد میان طرفین، شاهزاده سعودی موافقت نموده بود که تا ماه ژوئن سال 2019 اجاره بهای این پنت هاوس را بپردازد. این پنت هاوس در طبقه بیست و یکم آسمانخراش پارک اونیو متعلق به دونالد ترامپ واقع شده است و اجاره ماهیانه آن مبلغ 75 هزار دلار مشخص شده بود.

حال بر اساس حکم ملیسا کرِیْن، قاضی دادگاه عالی نیویورک مورخ 29 اوت 2019، شاهزاده فیصل بن عبدالمجید آل سعود باید مبلغ یک میلیون و 800 هزار دلار به شرکت ترامپ بپردازد. اما کرین اعلام نمود که هنوز سؤالات زیادی وجود دارد و او پرونده را باز می گذارد تا تحقیقات ادامه یابد. وی جلسه بعدی را 26 سپتامبر مشخص نموده است.

آسمانخراش پارک اونیو ترامپ 35 طبقه دارد که زمانی کاربری آن هتل بود، ولی در سال 2002 به 120 آپارتمان مجزا تغییر کاربری داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 395

به "ترامپ شاهزاده سعودی را تحت پیگرد قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ شاهزاده سعودی را تحت پیگرد قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید