تغییر سبک فرهنگ، اخلاق و زندگی اسلامی نقشه دشمن علیه جوانان ایران است

به گزارش آخرین خبر، مسئول امور جوانان ستاد نماز آدینه شهرستان کاشان گفت: مهم ترین نقشه دشمن تغییر سبک فرهنگ، اخلاق و سبک زندگی اسلامی و ایرانی مردم به خصوص جوانان است.

تغییر سبک فرهنگ، اخلاق و زندگی اسلامی نقشه دشمن علیه جوانان ایران است

سید اصغر خادم در تبادل نظر با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران اظهار کرد: محور و رکن خطوط ترسیمی و راهبردی نظام اسلامی که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان شده، جوانان هستند، از این رو باید برای حضور جوانان و نوجوانان در نماز آدینه و ستادهای نماز آدینه برنامه ریزی گردد تا راهنمایی گری فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در قلب فرهنگی شهر بیان، اجرایی و نهادینه گردد.

تبلیغات سوء دشمنان تأثیری بر اراده جوانان ندارد

وی افزود: مهم ترین نقشه دشمن تغییر سبک فرهنگ، اخلاق و سبک زندگی اسلامی و ایرانی مردم به خصوص جوانان است، از این رو باید برای حضور بیشتر و بهتر خبرنگارانن در کانون اصلی وحدت و اقتدار جامعه برنامه ریزی گردد و این امر پویایی ستادهای نماز آدینه را می طلبد.

وظایف اصلی قرارگاه های نماز آدینه در جامعه چیست؟

مسئول امور جوانان ستاد نماز آدینه شهرستان کاشان توضیح داد: نماز آدینه به عنوان نماد وحدت اقشار جامعه باید همانند یک قلب سالم در بدن انسان عناصر فرهنگی و ارزشی را در جامعه راهنمایی و برای معضلات و مسائل فرهنگی چاره اندیشی و راه چاره ارائه کند.

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: صندلی نماز آدینه به عنوان قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق است و همه می دانیم اصطلاح قرارگاه مربوط به امور نظامی و مبارزه است و این تعبیر این را می رساند که نظام اسلامی در حال جنگ اعتقادی، فرهنگی و سیاسی است و اگر این مبارزه را باور کنیم باید برای حضور جوانان در نماز و ستادهای نماز آدینه برنامه داشته باشیم.

خادم یادآور شد: قرارگاه های نماز آدینه باید ایمان، بصیرت، اراده خستگی ناپذیر، مسئولیت پذیری و امیدآفرینی را در جامعه منتشر نمایند.

4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1199

به "تغییر سبک فرهنگ، اخلاق و زندگی اسلامی نقشه دشمن علیه جوانان ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر سبک فرهنگ، اخلاق و زندگی اسلامی نقشه دشمن علیه جوانان ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید