خبرنگاران شرکت 1142 آموزشیار نهضت سواد آموزی گیلان در آزمون استخدامی

به گزارش آخرین خبر، رشت - خبرنگاران - آزمون استخدامی آموزش دهندگان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی امروز آدینه همزمان با سراسر کشور در گیلان با حضور یک هزار و 142 نفر برگزار گردید.

خبرنگاران شرکت 1142 آموزشیار نهضت سواد آموزی گیلان در آزمون استخدامی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش گیلان روز آدینه در این باره به خبرنگار خبرنگاران گفت: از این تعداد 940 نفر زن و 202 نفر مرد هستند.

سیروس محمدی اضافه کرد: آزمون استخدامی آموزش دهندگان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی بر اساس تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش با جهاد دانشگاهی و مجوز صادره از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا همزمان با سراسر کشور در رشت و تالش با رعایت تمامی دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و درمان برگزار شده است.

وی گفت: آموزش دهندگان و آموزشیارانی که مشمول قانون الحاق ماده یکبه قانون مشخص تکلیف معلمان حق التدریس و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی مصوب سیزدهم شهریور 97 مجلس شورای اسلامی بوده و پرونده آنها به تایید کارگروه شهرستان، استان و سازمان رسیده مجاز به شرکت در این آزمون بودند.

شاپور محمدزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور یکشنبه گذشته در مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش گیلان در رشت با بیان اینکه مهرماه سال جاری 20 هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان کشور وارد سیستم آموزش و پرورش می شوند، گفته بود: 25 هزار و 300 نفر تبدیل شرایط می شوند که شامل حق التدریسی ها و نهضتی ها نیز می باشد و با این اقدامات بحران نیروی انسانی که سال های گذشته خیلی نگران ایجاد نموده بود، کمتر می گردد.

بر اساس آخرین گزارش نهضت سوادآموزی کشور، جمعیت باسوادی در گروه سنی 49 - 10 در استان گیلان در سال 98، 98 درصد است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1173

به "خبرنگاران شرکت 1142 آموزشیار نهضت سواد آموزی گیلان در آزمون استخدامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شرکت 1142 آموزشیار نهضت سواد آموزی گیلان در آزمون استخدامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید