تور ارزان روسیه: دکترین نظامی مشترک اتحادیه روسیه و بلاروس تدوین شد

به گزارش آخرین خبر، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، شورای عالی اتحاد روسیه و بلاروس از برنامه خود برای اتخاذ یک دکترین نظامی و سیاست مهاجرتی مشترک اطلاع داد.

تور ارزان روسیه: دکترین نظامی مشترک اتحادیه روسیه و بلاروس تدوین شد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس این گزارش، کاخ کرملین با صدور بیانیه ای ضمن تأیید این موضوع بیان کرد: برنامه ریزی شده تا یک بسته حاوی اسناد مهم مورد تصویب قرار گیرد: حوزه های کلیدی اجرای مفاد معاهده تأسیس اتحاد کشوری برای سال های 2021 الی 2023، به همراه 28 برنامه اتحاد در بخش های مختلف و بعلاوه دکترین نظامی به روز رسانی شده و مفاهیم سیاست مهاجرتی کشور واحد.

کاخ کرملین با تاکید بر اینکه این برنامه ها در جریان برگزاری ویدئو کنفرانس مشترک میان اعضای شورای عالی اتحاد روسیه و بلاروس مورد آنالیز قرار گرفته، بیان کرد که دو طرف در جریان برگزاری این نشست، موارد مربوط به همکاری میان روسیه و بلاروس در زمینه امور تجاری و مالی در سال 2020 و بعلاوه شش ماهه نخست سال 2021 مورد آنالیز قرار گرفته است.

بعلاوه گفته می گردد دو طرف پیشرفت در اجرای تصمیمات اتخاذ شده قبلی به وسیله شورا از جمله موارد دیگر مورد بحث و گفتگو در جلسه شورا بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1944

به "تور ارزان روسیه: دکترین نظامی مشترک اتحادیه روسیه و بلاروس تدوین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: دکترین نظامی مشترک اتحادیه روسیه و بلاروس تدوین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید