آغاز بارش های تازه در غرب و مرکز کشور از آدینه

به گزارش آخرین خبر، معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی روز آدینه ششم اسفند در شمال غرب و غرب کشور، بعلاوه زاگرس مرکزی فعال است و روز شنبه به غیر از مناطقی که ذکر شد در قسمت های مرکزی و شمال شرق کشور هم بارش خواهیم داشت.

آغاز بارش های تازه در غرب و مرکز کشور از آدینه

محمد اصغری در مصاحبه با فارس درباره آخرین شرایط جوی کشور گفت: روز آینده چهارم اسفند بارش پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی بعلاوه خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی خواهیم داشت.

وی اضافه نمود: روز پنج شنبه بارش در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی به تدریج کاهش می یابد و از اواخر وقت پنج شنبه سامانه بارشی به تدریج جنوب غرب کشور را تحت تأثیر قرار می دهد.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: این سامانه روز آدینه ششم اسفند در شمال غرب و غرب کشور، بعلاوه زاگرس مرکزی فعال است و روز شنبه به غیر از مناطقی که ذکر شد در قسمت های مرکزی و شمال شرق کشور هم بارش خواهیم داشت.

اصغری گفت: از روز آدینه ششم اسفند با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، بارش در سواحل خزر شروع می گردد و روز یکشنبه شدت بارش ها در سواحل خزر و شمال شرق افزایش می یابد و این سامانه تا اواسط هفته آینده در کشور فعال است.

وی با بیان اینکه غرب خلیج فارس روز آدینه مواج است، مطرح کرد: روز های شنبه و یکشنبه پیش ِ رو دریای خزر مواج و طوفانی خواهد بود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره شرایط جوی مرکز گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی پیش بینی می گردد، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 16 و 8 درجه خواهد بود.

اصغری اضافه نمود: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 27 درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 5 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2068

به "آغاز بارش های تازه در غرب و مرکز کشور از آدینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز بارش های تازه در غرب و مرکز کشور از آدینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید