شناخت کم دانش آموزان از رشته مهندسی راه آهن

به گزارش آخرین خبر، معاون پژوهشی دانشکده مهندسی راه آهن بیان نمود: با این که بیش از 20 سال از احداث دانشکده مهندسی راه آهن می گذرد، اما متاسفانه بسیاری از جوانان ما با این رشته آشنا نیستند.

شناخت کم دانش آموزان از رشته مهندسی راه آهن

محمدعلی رضوانی معاون پژوهشی دانشکده مهندسی راه آهن در گفت وگو با خبرنگار اظهار کرد: دانشجویان در این دانشکده در زیر شاخه های مهندسی راه آهن در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در حال تحصیل هستند و برای اشتغال دانشجویان با صنعت ریلی کشور، متروها و راه آهن سراسری کشور در بخش های مختلف مشارکت داریم .

معاون پژوهشی دانشکده مهندسی راه آهن گفت: تلاش ما بر این است که با مهیا کردن شرایط کافی برای دانشجویان آنها را از نزدیک با فعالیت های صنعتی آشنا کنیم همچنین بتوانیم از مسائل و معضلات صنعتگرها در بخش های ریلی کشور آگاه شویم .

او گفت: هدف ما این است که با ردیابی مسائل و معضلات صنعتگران خاتمه نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا را به صورت هدفمند در جهت حل مسائل کشور هدایت کنیم تا بتوانیم در این زمینه موثر واقع شویم.

: توسعه حمل و نقل ریلی نیازمند حمایت کارفرمایان

معاون پژوهشی دانشکده مهندسی راه آهن مطرح نمود: با این که بیش از 20 سال از احداث دانشکده مهندسی راه آهن می گذرد، اما متاسفانه بسیاری از جوانان ما با این رشته آشنا نیستند. به همین دلیل من از دانش آموزان مستعد که در حال انتخاب رشته هستند دعوت می کنم که باآگاهی بیشتر نسبت به این رشته آن را انتخاب کنند و با فعالیت در امورات پژوهشی در بتوانند وظیفه خود را نسبت به کشور ادا کنند.

خاتمهی پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 815

به "شناخت کم دانش آموزان از رشته مهندسی راه آهن" امتیاز دهید

1 کاربر به "شناخت کم دانش آموزان از رشته مهندسی راه آهن" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناخت کم دانش آموزان از رشته مهندسی راه آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید