فیلم ، باخت مشکوک کشتی گیر تیم ملی ، انصراف از ادامه کشتی 6 ثانیه مانده به خاتمه

به گزارش آخرین خبر، در مبارزه ای که راهنمایی تا 6 ثانیه مانده به خاتمه با نتیجه قاطع 7 بر صفر از حریف پیش بود یکباره با نشستن بر روی تشک به داور بیان کرد بدلیل مصدومیت از ناحیه زانوی پای راست نمی تواند به مبارزه ادامه بدهد!

فیلم ، باخت مشکوک کشتی گیر تیم ملی ، انصراف از ادامه کشتی 6 ثانیه مانده به خاتمه

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا نماینده وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا در حالیکه تنها 6 ثانیه تا رسیدن به فینال و کسب حداقل مدال نقره فاصله داشت، به داور اعلام نمود بدلیل مصدومیت نمی تواند به مبارزه ادامه بدهد و حتی به تیم پزشکی اجازه مداوای پایش را نداد!

نحوه شکست بهروز راهنمایی در ملاقات نیمه نهایی مقابل آزات سالیندینوف از قرقیزستان بسیار تعجب برانگیز بود. مبارزه ای که راهنمایی تا 6 ثانیه مانده به خاتمه با نتیجه قاطع 7 بر صفر از حریف پیش بود و در حالیکه براحتی در حال مدیریت کشتی بود، به یکباره با نشستن بر روی تشک به داور اعلام نمود بدلیل مصدومیت و احساس درد از ناحیه زانوی پای راست نمی تواند به مبارزه ادامه بدهد!

پس از این اتفاق تیم پزشکی مسابقات به روی تشک آمد تا اقدامات لازم برای تسکین درد زانوی این کشتی گیر را انجام دهد اما در کمال تعجب با ممانعت بهروز راهنمایی روبرو شدند و وی با اصرار به داور اعلام نمود توان ادامه مبارزه را ندارد. داود اخباری مربی تیم ملی نیز هیچ گونه واکنش خاصی به این اتفاق نداشت و این اقدام راهنمایی با اعتراض و یا ممانعت او روبرو نشد!

راهنمایی بعد از اینکه دست حریفش بالا رفت بدون داشتن نشانه هایی از درد شدید یا ناراحتی در چهره اش، براحتی روی تشک قدم زد و به سمت مربی حریف رفت و در ادامه با حالت پایکوبی پا از پله های سکو پائین رفت. در حالی که اگر این شش ثانیه خاتمهی را هم همینطور قدم برمی داشت یا مصلحتی در خاک حریف می نشست، فینالیست می شد و حداقل بدون انجام ملاقات خاتمهی به مدال نقره آسیا می رسید اما حالا قاعدتا در مسابقه رده بندی نیز حاضر نمی گردد و کلا هیچ مدالی بدست نخواهد آورد.

این اتفاق تا حدی عجیب و دور از انتظار بود که داور وسط نیز در خاتمه رو به رییس تشک از این اقدام کشتی گیر ایران اظهار تعجب کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 820

به "فیلم ، باخت مشکوک کشتی گیر تیم ملی ، انصراف از ادامه کشتی 6 ثانیه مانده به خاتمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، باخت مشکوک کشتی گیر تیم ملی ، انصراف از ادامه کشتی 6 ثانیه مانده به خاتمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید