نمایشگاه رباتیک ویژه بچه ها

به گزارش آخرین خبر، نمایشگاه تعاملی رباتیک در مسکو در پی الهام بخشیدن به بچه ها برای تبدیل شدن به مهندس رباتیک است.

نمایشگاه رباتیک ویژه بچه ها

به گزارش خبرنگاران، در این موزه روبات های صنعتی، روبات های انسان نما، و همچنین روبات های رقصنده وجود دارد. بازدیدکنندگان می توانند با انواع مختلف ربات ها آشنا شوند، توانایی های فنی آن ها را دنبال کنند و حتی برای برقراری ارتباط با این ماشین های متحرک برقصند.

در این نمایشگاه ربات هایی وجود دارند که برخی به شکل حیوانات و برخی به شکل انسان هستند. ربات های انسان نما که شعر می خوانند و در چارچوب بازی با یکدیگر رقابت می کنند.

ربات Thisbian در کشور انگلستان تولید شده است. نام او به معنای بازیگر است و می تواند صحنه هایی اجرا کند، شعر بگوید، داستان های خنده دار بگوید، به سؤالات پاسخ دهد و گفت وگوی کوتاهی با بازدیدکنندگان داشته باشد.

تسپیان می گوید: من عاشق برقراری ارتباط با نوزادان و دختران زیبا هستم.

در این نمایشگاه ماهی های روباتیک نیز وجود دارند که از شیشه و پلاستیک ساخته و کاملا محصور شده اند. آن ها در یک آکواریوم از طریق موتور های کوچک حرکت می کنند. آن ها می توانند مستقل باشند و با کنترل از راه دور کار کنند و رنگ خود را تغییر دهند.

ماهی رباتیک به جای چشم، مجهز به حسگر های حرکتی است تا موانع را شناسایی کرده و اطراف آن ها شنا کند. ربات های موزه مسکو عملکرد های مختلفی از صنعتی گرفته تا سرگرمی دارند.

برگزارکنندگان می گویند هدف این نمایشگاه افراد 5 تا 105 ساله است، اما بچه ها مخاطبان اصلی آن هستند، در اینجا آن ها می توانند با ربات ها آشنا شوند و سرگرم شوند و همچنین در برنامه های آموزشی شرکت کنند تا مهارت های عملی در مدل سازی سه بعدی و برنامه نویسی را کسب کنند.

منبع: فرارو
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2052

به "نمایشگاه رباتیک ویژه بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه رباتیک ویژه بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید