تور هند ارزان: هزینه سفر به هند 1401 ، برای سفر به هند چقدر پول ضروری است؟

به گزارش آخرین خبر، هند مقصدی برای تمام گردشگران با هر بودجه ای ست. با انتخاب این کشور به عنوان مقصد هم می توان سفری ساده با کمتری هزینه را تجربه کرد و هم می توان مانند مهاراجه های هندی در هتل های فوق لوکس اقامت داشت. در این مطلب نگاهی کلی به هزینه سفر به هند داشته و به شما خواهیم گفت که برای سفر به این مقصد اسرارآمیز چقدر پول ضروری است.

تور هند ارزان: هزینه سفر به هند 1401 ، برای سفر به هند چقدر پول ضروری است؟

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

کشور هندوستان با معماری های برجسته، فرهنگی چند هزارساله و شهرهایی که تضاد در آن ها به وضوح دیده می گردد سالیانه میزبان میلیون ها توریست از سراسر جهان می باشد؛ اما آیا هندوستان جز مقاصد لوکس توریستی به شمار آمده و سفر به آن به بودجه زیادی احتیاج دارد یا با هزینه کم نیز می توان هند سفر کرد؟ در مطلب هزینه سفر به هند دراین باره به طور مفصل شرح داده ایم. (رزرو)

با چه اندازه پول می توانیم به هند سفر کنیم؟

پاسخ به این سؤال کاملاً به سطح انتظارات هر مسافر بستگی دارد. کشور هندوستان در مجموع به علت ارزش پولی که دارد جز مقاصد مقرون به صرفه توریستی به شمار می رود اما از طرفی هم این کشور می تواند مقصدی کاملاً لوکس پسند محسوب گردد. اینکه کدام شهرهای هندوستان را برای گشت و گذار در این کشور انتخاب نموده و در چه هتلی اقامت داشته باشیم معین نماینده قیمت نهایی تور هند بوده و معین می نماید که در سفر به این کشور باید چقدر پول همراه داشته باشیم. در ادامه به این سؤال با جزییات بیشتر پاسخ می دهیم.

هزینه های کلی سفر به شهرهای بزرگ هند مانند دهلی و بمبئی

واحد پولی هند روپیه است؛ بنابراین مسافران می توانند در سفر به هند دلار خود را به روپیه تبدیل و هزینه هایی مانند خورد و خوراک، حمل و نقل عمومی و تفریحات را پرداخت نمایند. بر همین اساس هزینه ای که برای خرج و مخارج روزانه پرداخت می کنید کاملاً به انتخاب های خود شما بستگی دارد اینکه رستوران های لوکس را برای صرف نهار و شام انتخاب کنید یا غذاخوری های محلی و مقرون به صرفه را؟ برای حمل و نقل عمومی از تاکسی بهره ببرید یا اتوبوس همه و همه هزینه های کلی سفر به هند را معین می نمایند.

مخارج سفر مالی به هند

آنالیز هزینه سفر به هند را از پکیج مالی آغاز می کنیم. در صورتی که به جای هتل های 4 و 5 ستاره در هاستل یا هتل های مقرون به صرفه قیمت 3 ستاره اقامت کنید، از دکه های غذای خیابانی یا غذاخوری های محلی استفاده نموده و بعلاوه برای حمل و نقل عمومی بین شهری و حتی درون شهری به جای رزرو بلیط هواپیما از اتوبوس های بین شهری یا توک توک بهره ببرید. با در نظر گرفتن این شرایط شما حدود 3000 تا 4000 روپیه در روز هزینه دارید.

مخارج سفر میانه به هند

اگر از آن دسته مسافرانی هستید که هزینه مناسب و رفاه در سفر را با هم می خواهید می توانید با کمی بیشتر کردن بودجه به هدف خود برسید. با اقامت در هتل های 4 ستاره، صرف غذا در رستوران های خوب، استفاده از تاکسی و پروازهای داخلی هزینه ای حدود 6500 تا 8000 هزار روپیه در روز داشته شما سفری بی دغدغه با هزینه های میانه خواهید داشت.

مخارج سفر لوکس به هند

اما چنانچه جز به سفری لوکس قانع نمی شوید بایستی بودجه بیشتری را برای سفر کنار گذاشته و هند برای شما تبدیل به بهشتی گردد که انتظارش را دارید. در این پکیج شما می توانید در تمامی شهرهای هند در هتل های 5 ستاره با تمامی امکانات اقامت داشته، تمامی وعده های غذایی را در رستوران های لوکس صرف نموده، مراکز خرید لوکس را برای خرید سوغاتی انتخاب نموده و حتی از تاکسی های خصوصی برای رفت و آمد بهره ببرید. مخارج سفر به هند شما در این پکیج حدود 10 هزار تا 11 هزار روپیه در روز خواهد بود.

هزینه غذا در هند

هند را می توان از نظر هزینه غذا و خورد و خوراک در دسته مقاصد مقرون به صرفه قیمت جای داد. در شهرهای توریستی این کشور مانند دهلی، آگرا، جیپور و گوا انواع رستوران ها با غذاهای متنوع را می توان دید. هزینه یک وعده غذا در رستوران های محلی هند بین 80 تا 150 روپیه در رستوران های معمولی بین 250 تا 400 روپیه و در رستوران های لوکس بین 1000 تا 2500 روپیه می باشد. با این وصف درصورتیکه که قیمت و کیفیت غذا برایتان مهم است می توانید رستوران های میانه را برای صرف غذا انتخاب کنید. همانطور که می دانید هتل ها خدمات خود را با صبحانه ارائه می دهند بنابراین هزینه های شما فقط نهار و شام را شامل می گردد.

برای حمل و نقل عمومی در هند چقدر پول کنار بگذاریم؟

در مطلب هزینه سفر به هند به بخش هزینه های حمل و نقل عمومی می رسیم. در هند گزینه های بسیار زیادی از جمله توک توک، ریکشاو، تاکسی و اتوبوس برای جابجایی در شهر وجود دارد. از آنجا که هند کشوری شلوغ و پر جمعیت است بهتر است توریستان برای حمل و نقل عمومی از تاکسی استفاده نمایند. تاکسی های هند برای هر یک کیلومتر 14 روپیه و در ازای هر ساعت توقف 67 روپیه از مسافران دریافت می نمایند. نکته بسیار مهم اینکه در صورتیکه از تاکسی یا توک توک استفاده می کنید قبل از سوار شدن حتماً مبلغ کرایه را با راننده توافق کنید.

هزینه های سفر به هند با خبرنگاران

و اما نکته آخر؛ هزینه سفر به هند با خبرنگاران ! ما تورهای تنوعی را برای سفر به هند برنامه ریزی نموده ایم که با هزینه مناسب و کیفیت بالا بازدید از تمامی شهرهای بزرگ هند را شامل می گردد. قیمت پکیج تور هند ما از حدودا 31 میلیون تومان آغاز و هزینه های بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل با صبحانه، ویزا، بیمه مسافرتی، ترانسفر شهری و فرودگاهی، گشت شهری به همراه پرداخت ورودیه ها را در برمی گیرد. جهت رزرو تور هند می توانید با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

بیبشتر بخوانید …

ب

نا

7

منبع: ستاره ونک
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2114

به "تور هند ارزان: هزینه سفر به هند 1401 ، برای سفر به هند چقدر پول ضروری است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: هزینه سفر به هند 1401 ، برای سفر به هند چقدر پول ضروری است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید