تور مالزی: هزینه سفر به کشور مالزی

به گزارش آخرین خبر، کشور مالزی در جنوب شرق آسیا واقع شده است و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در دنیا است. طبیعت بسیار زیبای این کشور مسلمان و جشنواره های مختلف سبب شده است تا گردشگران زیادی هر سال به این کشور سفر نمایند. در این کشور تنوع ادیان وجود دارد و مردم به اصول سنتی و فرهنگی خود بسیار پایبند هستند. واحد پول این کشور رینگیت است که از سال 1975 با دلار مالزی جایگزین شده است. اگر می خواهید درباره هزینه سفر به مالزی بیش تر بدانید با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید.

تور مالزی: هزینه سفر به کشور مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

هزینه های پیش از سفر

برای سفر به کشور مالزی اگر زیر 14روز اقامت دارید نیازی به تهیه ویزا ندارید ولی اگر بیش از 14 روز می خواهید بمانید باید ویزای این کشور را تهیه کنید. ویزای توریستی این کشور هزینه ای ندارد و اخذ آن رایگان است. شما می توانید با مراجعه به سفارت مالزی نسبت به اخذ ویزای آن اقدام کنید. پس از اینکه تمامی مدارک لازم را آماده کردید باید برای سفر خود بلیط هواپیما تهیه کنید. هزینه بلیط هواپیما به مقصد مالزی از 3 میلیون تومان آغاز می گردد و با توجه به زمان سفر، قیمت دلار و دیگر عوامل متغیر است. جاذبه های گردشگری مالزی

هزینه سفر به مالزی

هزینه اقامت

باید توجه داشته باشید که هزینه اقامت در کشور مالزی با توجه به اینکه در چه فصلی از سال سفر می کنید و چه رویدادهایی در آن موقع در حال برگزاری است متغیر است. هزینه اقامت در هتل دو ستاره از شبی 300 هزار تا 500 هزار تومان، در هتل سه ستاره از شبی 400 هزار تا 700 هزار تومان، در هتل چهار ستاره از شبی 600 هزار تا 1 میلیون تومان و در هتل پنج ستاره از شبی 800 هزار تا 1 و نیم میلیون تومان خواهد بود.

یکی از راه های کم کردن هزینه سفر به مالزی اقامت در اتاق های مقرون به صرفه قیمت در محله ی چینی ها، محله بوکیت بینتانگ و محله چانگ کات است. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

هزینه حمل و نقل

اگر می خواهید در کشور مالزی به گشت و گذار بپردازید یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها استفاده از قطار اکسپرس کوالالامپور است که از فرودگاه تا مرکز شهر تردد می نماید. اتوبوس های شهری نیز هزینه کمی برای جابجایی از شما دریافت می نمایند و شما با پرداخت تنها 3 رینگیت می توانید سوار آن ها بشوید. علاوه بر اتوبوس، مترو نیز از گزینه های دیگر برای تردد در شهر است که با تهیه بلیط های ماهانه و یا تک سفره می توانید سوار آن بشوید. تاکسی ها معمولا گران هستند و از نیمه شب تا 6 صبح نیز به هزینه آن ها 50 درصد اضافه می گردد.

یکی از گزینه های بسیار مناسب برای تردد استفاده از اتوبوس های گو کِی اِل سیتی هستند که رایگان شما را در 4 جهت دایره ای در شهر می گردانند. این اتوبوس ها هر 5 دقیقه تا 15 دقیقه یکبار حرکت می نمایند و در مرکز شهر کوالالامپور، برج کوالالامپور، ایستگاه ریلی کل ال سنترال، موزه ملی و میدان مردکا توقف دارند. خرید بلیط هواپیمای تهران کوالالامپور

هزینه خورد و خوراک

یکی از برترین مکان ها برای صرف غذا در شهر کوالالامپور محله چانگ کات است که مرکز غذاهای خیابانی و دریایی است و شما می توانید با هزینه ای پایین از غذاهای خوشمزه آن میل کنید.

هزینه بازدید از مکان های تماشای در مالزی

معمولا تفریحات و بازدید از مکان های تماشای هزینه زیاد بالایی ندارند و شما برای بازدید از جاذبه های تماشای از 15 رینگیت باید بپردازید. از قلم نیاندازید تا به مکان های تماشای که رایگان هستند حتما سر بزنید و از آن ها تماشا کنید. خرید سوغات از مالزی

خوب است بدانید که یکی از بهنترین روش های کم کردم هزینه سفر به مالزی استفاده از تورهای کشور مالزی است که هزینه هایی پایین تر دارند. تورهای این کشور اغلب 6 تا 8 روزه هستند و هزینه آن ها با توجه به زمان سفر و عوامل دیگر متغیر است.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1921

به "تور مالزی: هزینه سفر به کشور مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی: هزینه سفر به کشور مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید