هشدار روسیه و سوریه درباره خطر شیوع کرونا بین آوارگان

به گزارش آخرین خبر، دولت های روسیه و سوریه درباره خطر شیوع کرونا بین آوارگان دو اردوگاه الرکبان و الهول در سوریه هشدار دادند.

هشدار روسیه و سوریه درباره خطر شیوع کرونا بین آوارگان

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سایت خبری العهد، دولت های روسیه و سوریه با بیان اینکه آمریکا مراقب شرایط بهداشتی اردوگاههای آوارگان سوری الرکبان و الهول نیست، درباره خطر شیوع ویروس کرونا در این دو اردوگاه هشدار دادند.

مرکز هماهنگی روسیه و سوریه درباره بازگشت آوارگان سوری در بیانیه مشترکی گفتند: این منطقه که تحت سیطره نیروهای آمریکایی در سوریه است، شاهد هیچ گونه تدابیر نظارتی در زمینه شیوع بیماری نیست.

این بیانیه اضافه کرد: اردوگاههای الرکبان و الهول فاقد دارو و پزشک است و مراکز مراقبت های بهداشتی در آنجا فعالیت نمی کند.

این بیانیه توضیح داد: روسیه و سوریه بارها خواستار تخلیه سریع همه کسانی شده اند که خواستار ترک اردوگاه الرکبان به سمت اراضی تحت کنترل دولت سوریه هستند و همه شرایط برای استقبال از آنها فراهم شده و هم اکنون تدابیر لازم برای مقابله با شیوع بیماری در جریان است.

این بیانیه تأکید کرد: وجود غیرقانونی آمریکا و هم پیمانانش در خاک سوریه امروز مانع اصلی در تضمین سلامت بهداشتی شهروندان سوری است که در مناطق خارج از کنترل دولت قانونی سوریه زندگی می نمایند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 981

به "هشدار روسیه و سوریه درباره خطر شیوع کرونا بین آوارگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار روسیه و سوریه درباره خطر شیوع کرونا بین آوارگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید