هیئت تجاری چین از شهرک صنعتی بهشهر بازدید کرد

به گزارش آخرین خبر، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی مازندران، از بازدید هیئت تجاری و سرمایه گذاران چین، همزمان با 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک، از شهرک صنعتی بهشهر اطلاع داد.

هیئت تجاری چین از شهرک صنعتی بهشهر بازدید کرد

با ما همراه باشید و با تور چین تابستان 99 از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از بهشهربه نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مازندران، کامران علی پور گفت: شهرک های صنعتی با دارا بودن زیرساخت مناسب، فرصت خوبی برای سرمایه گذاری محسوب می شوند.

وی اضافه نمود: شهرک صنعتی بهشهر با دارا بودن موقعیت مناسب و امکانات لازم و با توجه به نزدیکی به بندر ویژه اقتصادی امیرآباد، ظرفیت ویژه ای برای حضور سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران خارجی است.

علی پور توضیح داد: در این بازدید، هیئت تجاری و سرمایه گذاران چین از نزدیک با امکانات و زیرساخت شهرک صنعتی بهشهر آشنا شدند.

وی گفت: نحوه سرمایه گذاری خارجی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، در این بازدید ارائه شد.

کمبود نقدینگی مهمترین دغدغه فراوریکنندگان

خبر دیگر اینکه، سید مصطفی موسوی، مدیرعامل شهرکهای صنعتی مازندران در ملاقات با حسین علی رستمی مدیرکل شیلات مازندران گفت: کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، مهم ترین دغدغه فراوریکنندگان استان است و با حمایت بانک ها و ارائه تسهیلات موردنیاز، شاهد رونق بخش فراوری خواهیم بود.

وی اضافه نمود: باید از بسترهای لازم، به ویژه جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع فراوری در استان استفاده کنیم تا رونق در بخش فراوری ایجاد گردد.

موسوی بیان داشت: بعضی از واحدهای فراوریی در دریافت تسهیلات، با مسائلی در ارائه وثیقه موردنیاز روبه رو می باشند که صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک به عنوان یکی از ارکان توسعه اقتصادی و نهاد تخصصی اقتصادی، با فراهم کردن ابزارهای فنی و اعتباری، نقش مهمی در تسهیل وثیقه های تسهیلات اعطایی بانک ها به صنایع کوچک و متوسط، ایفا می نماید.

مدیرکل شیلات استان مازندران نیز در این ملاقات گفت: پروژه های اقتصاد مقاومتی در شیلات استان در بخش ماهیان خاویاری طرح در قفس، مورد تأکید است.

حسین علی رستمی اضافه نمود: دریافت تسهیلات برای اجرای طرح در قفس دریایی، برای سرمایه گذاران در ارائه وثیقه بانکی با مسائلی روبه رو شده است.

وی اعلام کرد: با توجه به وجود شیلات در مناطق روستایی و امکانات نواحی صنعتی، چگونگی استفاده سرمایه گذاری در این بخش از صندوق ضمانت، می توانیم شاهد رشد چشمگیری در بخش اشتغال و فراوری در استان باشیم.

مدیرکل شیلات استان اضافه نمود: صندوق ضمانت سرمایه گذاری، وثیقه موردنیاز را برای واحدهای فراوریی تأمین می نماید و در صورت استفاده، یکی از مسائل سرمایه گذاران شیلات در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، رفع خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 781

به "هیئت تجاری چین از شهرک صنعتی بهشهر بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت تجاری چین از شهرک صنعتی بهشهر بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید