پاسخگویی بیش از 15 روز به ارباب رجوع تخلف اداری است

به گزارش خبرنگاران، عصر چهارشنبه چهل و پنجمین جلسه شورای گفتگوی دولت و مدیران بخش خصوصی در استانداری گیلان برگزار گردید.

پاسخگویی بیش از 15 روز به ارباب رجوع تخلف اداری است

مصطفی سالاری در این کارگروه با بیان اینکه تعلل کارمندان و مسئولان بیش از 15روز تخلف اداری محسوب می گردد، اضافه نمود: اگر مسئولی در انجام امور اداری بیش از 15روز تعلل کند باید از استعلام کننده درخواست مهلت نموده در غیر این صورت تخلف اداری انجام داده است.

استاندار گیلان با اشاره به عملکرد نامناسب اداره منابع طبیعی در توسعه زراعت چوب درباره سایر مباحث کشاورزی، گفت: اصلاح سیستم آبیاری باغات چای، جلوگیری از تغییر کاربری زمین، حمایت از کشاورزی جهت افزایش سوددهی کشاورزان، ایجاد آبیاری تحت فشار، تصحیح سیستم آبیاری از جمله موارد قابل آنالیز است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: بروزرسانی: 15 مهر 1398 شناسه مطلب: 116

به "پاسخگویی بیش از 15 روز به ارباب رجوع تخلف اداری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخگویی بیش از 15 روز به ارباب رجوع تخلف اداری است"

نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید