پروژه احداث مجموعه ورزشی استخر دانشگاه ایلام 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

به گزارش آخرین خبر، پروژه احداث مجموعه ورزشی استخر دانشگاه ایلام با زیربنای 2176 متر مربع، تا به امروز 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پروژه احداث مجموعه ورزشی استخر دانشگاه ایلام 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه ایلام، مجموعه ورزشی استخر این دانشگاه با زیربنای 2176 متر مربع شامل: سالن اصلی (استخر بزرگسالان و بچه ها)، سونای خشک و بخار، حوض آب سرد و سالن بدنسازی، تا به امروز حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این مجموعه متناسب با استاندارد های روز ساخته شده و از جمله سازه سالن اصلی استخر از نوع سازه فضا کار و با تمهیدات خاص در دست اجرا است و موتورخانه پروژه با زیربنای 200 متر مربع شامل: دیگ های حرارتی، دیگ بخار، فیلتر های شنی و پمپ و شیر آلات از بهترین برند های موجود کشور تهیه شده است.

این استخر در سه سطح آموزشی، تفریحی و مسابقات احداث شده که از ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به امکانات آب درمانی، سالن بدنسازی، بوفه های مدرن و استخر بچه ها اشاره نمود. طی بازدید اخیر علی اکبری، رئیس دانشگاه ایلام از این پروژه، اعلام شد که با تأمین اعتبار لازم، این پروژه در امسال به بهره برداری برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1342

به "پروژه احداث مجموعه ورزشی استخر دانشگاه ایلام 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه احداث مجموعه ورزشی استخر دانشگاه ایلام 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید