چشمه های آب گرم شهر بپو در ژاپن غربی گردشگران زیادی را جذب می نماید

به گزارش آخرین خبر، شهر بپو واقع در جزیره کیوشو در حوزه غربی کشور ژاپن، در نزدیکی کوه های آتشفشانی، خانه بیش از 2000 چشمه آب گرم است و گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به سمت جذابیت های خود می کشاند.

چشمه های آب گرم شهر بپو در ژاپن غربی گردشگران زیادی را جذب می نماید

شهر بپو واقع در حوزه غربی کشور ژاپن، به خاطر چشمه های آب گرم، مشهور و محبوب است. هتل ها و اقامتگاه ها برای جذب گردشگران به این منطقه خارق العاده با جاذبه هایی چون جهنم های بپو (مجموعه ای از استخرهای رنگارنگ طبیعی با آب بسیار داغ) با یکدیگر رقابت می نمایند.

تعداد گردشگران ژاپنی که از فضاهای تفریحی، هتل های زنجیره ای بین المللی و بومی در بپو، بازدید می نمایند در حال افزایش و رسیدن به آمار گردشگران خارجی است.

تعداد گردشگران در سال 2016 پس از زلزله نزدیک کوماماتو (Kumamoto)، کاهش یافت، اما آمار گردشگران در سال 2017، شاهد یک رکورد بود. گردشگران کره جنوبی با 130 درصد افزایش سفر به بپو در 5 سال اخیر، این رکورد را ثبت کردند.

آثار صنعت گردشگری در شهر بپو را می توان در سرمایه گذاری های نو اجرا شده در صنعت هتلداری در این شهر مشاهده کرد.

گروه هتل های زنجیره ای اینترکانتینال (InterContinental Hotels Group)، در پی سرمایه گذاری و استفاده از این فرصت بینظیر در شهر بپو است. این گروه در شراکتی با شرکت هواپیمایی آل نیپون (All Nippon Airways)، سال آینده، هتلی لوکس با 89 اتاق، در بپو افتتاح خواهد نمود.

هانس هیجیلجرز، مدیر کل گروه هتل های زنجیره ای اینگ آنا (ING ANA) در ژاپن می گوید:

بپو، یکی از مشهورترین اقامتگاه های چشمه های آب گرم در دنیا است، اما دارای هتل های مجلل با معروفیت دنیای نیست.

این بازار غنی ژاپنی، بسیار مجذوب کننده و گردشگری داخلی نیز در حال پیشرفت شگرفی است.

هتل های زنجیره ای مجلل خانگی هوشینو (Hoshino اقامتگاه)، در حال ساخت یک هتل نو است و اوئدو اونسن (Oedo Onsen)، یک هتل قدیمی تر که در ماه جولای سال گذشته افتتاح نموده بود را بازسازی کرد.

با وجود برگزاری 5 مسابقه از جام دنیای راگبی سال آینده در شهر همسایه، اویتا (Oita)، به اتاق های بیشتری در این شهر احتیاج خواهد بود.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2061

به "چشمه های آب گرم شهر بپو در ژاپن غربی گردشگران زیادی را جذب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشمه های آب گرم شهر بپو در ژاپن غربی گردشگران زیادی را جذب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید