چگونه بازی های پلی استیشن 4 را به پلی استیشن 5 انتقال دهیم؟

به گزارش آخرین خبر، اگر به تازگی یک پلی استیشن 5 خریده اید و نمی خواهید بازی های پلی استیشن 4 خود را دوباره دانلود کنید، چند راه چاره دارید. به هر حال، یکی از مزیت های کنسول های نسل بعدی این است که با بازی های نسل گذشته سازگار هستند، پس چرا بازی های پلی استیشن 4 خود را به پلی استیشن 5 انتقال ندهیم؟

چگونه بازی های پلی استیشن 4 را به پلی استیشن 5 انتقال دهیم؟

خوشبختانه چند راه برای این کار وجود دارد: به وسیله یک هارد اکسترنال، به وسیله وای فای، دانلود دوباره یا استفاده از دیسک. در این راهنما، هر چهار روش را شرح خواهیم داد.

انتقال به وسیله هارد اکسترنال

ساده ترین و آسان ترین راه انتقال بازی های پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5، استفاده از هارد اکسترنالیست که به احتمال زیاد برای PS4 خود استفاده می کردید. برای هر بازی که در یک هارد اکسترنال نصب شده، تنها کافیست که هارد را از PS4 جدا و به PS5 وصل کنید. همین، هیچ تبدیل یا فرمت یا از این داستان ها لازم نیست و مستقیما می توانید بازی های خود را روی کنسول جدید تجربه کنید.

اگر امکانش را دارید، قبل از رها کردن PS4 خود سعی کنید تا حد امکان تمام بازی هایتان را به یک هارد اکسترنال منتقل کنید تا دردسر کمتری در آینده داشته باشید.

انتقال به وسیله Wi-Fi

برای بازی هایی که در هارد داخلی کنسول نصب شده اند، می توانید از یک فرایند انتقال مخصوص بهره ببرید. برای این کار باید در پلی استیشن 5 خود به راستا زیر بروید:

Settings > System > System Software > Data Transfer

سپس، راهنمای روی صفحه را دنبال کنید. هم PS4 و هم PS5 باید همزمان روشن و به Wi-Fi یا به وسیله کابل LAN متصل باشند.

بعد از اتصال، می توانید بازی های نصب شده روی پلی استیشن 4 را برای انتقال به پلی استیشن 5 انتخاب کنید. سپس، تنها کافیست که صبر کنید تا انتقال تمام گردد.

دانلود دوباره بازی

اگر نمی خواهید از یک هارد اکسترنال بهره ببرید یا صرفا می خواهید چندتا از بازی های PS4 را روی PS5 بازی کنید، همیشه امکان دانلود دوباره همه چیز وجود دارد. تمام بازی های PS4 در لایبرری لیست خواهند شد. حتی می توانید در لایبرری فیلتری برای نمایش بازی های پلی استیشن 4 اعمال کنید و هر کدام که خواستید را دانلود کنید.

استفاده از دیسک

برای بازی های فیزیکی خود، می توانید دیسک را در پلی استیشن 5 قرار دهید و تمام. اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که آپدیت های بازی در این حالت منتقل نمی شوند، پس در جریان باشید که اگر دیسک Call of Duty Modern Warfare را قرار دهید قرار است با یک آپدیت کمرشکن روبرو شوید.

منبع: GamesRadar

منبع: انتخاب
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1413

به "چگونه بازی های پلی استیشن 4 را به پلی استیشن 5 انتقال دهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه بازی های پلی استیشن 4 را به پلی استیشن 5 انتقال دهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید