آسیاسفر تبریز به جمع بازارگاه پیوست

به گزارش آخرین خبر، بسیاری از افراد به دلایل مالی و دسترسی بیشتر، مسافرت با اتوبوس را نسبت به سایر روش های حمل و نقل مانند هواپیما و یا قطار ترجیح می دهند. به همین دلیل شرکت های مسافربری فعالیت بالایی دارند و با بکارگیری اتوبوس های به روز و مدرن به مسافران خدمت رسانی می نمایند. همین تنوع اتوبوس ها و امکان انتخاب نزدیکترین ساعت حرکت دلخواه، باعث مورد توجه قرار دریافت اتوبوس شده است.

آسیاسفر تبریز به جمع بازارگاه پیوست

شرکت مسافربری آسیا سفر تبریز

از جمله راستاهایی که مسافران زیادی را دربر می گیرد، راستا تبریز به تهران است. آسیا سفر تبریز از جمله شرکت های مسافربری در تبریز است که می توانید بلیط اتوبوس خود در این راستا را از آن تهیه کنید. در گذشته برای خرید بلیط اتوبوس تبریز به تهران شما می بایست به صورت حضوری به شرکت مسافربری آسیا سفر تبریز مراجعه می کردید و بلیط مورد نظر خود را می خریدید. امروزه با پیشرفت فناوری و گسترش خریدهای اینترنتی این امکان برای خرید بلیط نیز فراهم شده است و شما می توانید بلیط اتوبوس سفر های خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید. تنها کافیست با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و یا یک سیستم کامپیوتری به اینترنت متصل شوید و وارد سایت بازارگاه شده و پس از انتخاب راستا و درج مشخصات، با استفاده از کارت بانکی و رمز دوم خود اقدام به خرید اینترنتی بلیط اتوبوس نمایید. با خرید اینترنتی شما علاوه بر این که می توانید بلیط تخفیف دار بخرید در وقت خود نیز صرفه جویی نموده اید.

خرید بلیط اتوبوس برگشت از تهران به تبریز

شما می توانید بلیط برگشت سفر خود به تبریز را نیز در سایت بازارگاه بخرید. در سایت بازارگاه لیستی از سرویس های اتوبوسی به شما نمایش داده می گردد و شما می توانید با توجه به تاریخ، قیمت و نوع اتوبوس بلیط اتوبوس تهران به تبریز را بخرید.

قیمت بلیط اتوبوس تبریز به تهران

قیمت بلیط اتوبوس تبریز به تهران بسته به نوع اتوبوس و میزان تخفیف ارائه شده در سایت بازارگاه متفاوت است. به عنوان مثال قیمت بلیط اتوبوس تبریز به تهران با اتوبوس VIP در سال 98 ، 66000 تومان بدون تخفیف می باشد.

علاوه بر بلیط اتوبوس تبریز به تهران شما می توانید بلیط اتوبوس تبریز قم، بلیط اتوبوس تبریز کرمانشاه، بلیط اتوبوس تبریز تهران، بلیط اتوبوس تبریز همدان، بلیط اتوبوس تبریز اسلامشهر، بلیط اتوبوس تبریز رشت را از شرکت آسیا سفر تبریز در این سایت بخرید.

مسافت تبریز تا تهران

فاصله بین تبریز تا تهران 631 کیلومتر است که در شرایط عادی حدود 8 ساعت با اتوبوس در سفر هستید. در سفر جاده ای از تبریز به تهران شما از شهرهای بسیاری مانند زنجان، قزوین و کرج عبور می نماید.

با اطمینان خاطر همراه با بازارگاه سفر کنید

بازارگاه، بازاری برای رفاه مسافران

منبع: همگردی
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 684

به "آسیاسفر تبریز به جمع بازارگاه پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسیاسفر تبریز به جمع بازارگاه پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید