حسن جهانیان سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران شد

به گزارش آخرین خبر، تهران (پانا) - حسن جهانیان با حکم معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور به عنوان سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران منصوب شد.

حسن جهانیان سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران شد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در حکمی حسن جهانیان را به سرپرستی اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران منصوب کرد.

در حکم انتصاب جهانیان آمده است: نظر به تجارب، تعهد و فعالیت های ارزنده جنابعالی، به سرپرستی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با همت، درایت و پشتکاری که بحمداله از آن برخوردارید با همدلی، کوشش و مساعدت کلیه همکاران ارجمند، در به ثمر رسیدن اهداف نوسازی مدارس پیروز باشید.

جهانیان پیش از این معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران بود.

همچنین، از سال ها زحمات و کوشش های قربانعلی شیرزاد مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران در بهبود شرایط فضاهای آموزشی این استان قدردانی می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1577

به "حسن جهانیان سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "حسن جهانیان سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن جهانیان سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید