سرمایه گذاری 10 میلیون یورویی چینی ها در کرمانشاه

به گزارش آخرین خبر، مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه از سرمایه گذاری حدود 10 میلیون یورویی چینی ها در پروژه فراوری فروآلیاژ منگنز در کرمانشاه اطلاع داد.

سرمایه گذاری 10 میلیون یورویی چینی ها در کرمانشاه

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران انلاین به نقل از ایسنا، فرید خلیلی، با اشاره به رایزنی های متعددی که با سرمایه گذاران خارجی برای پای کار آمدن در کرمانشاه صورت گرفته، گفت: به همین دلیل گروهی از سرمایه گذاران چینی برای احداث پروژه فروآلیاژ منگنز در کرمانشاه اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان این که این واحد قرار است در شهرک صنعتی مرصاد احداث گردد، اعلام نمود: آنچه به عنوان برآورد اولیه سرمایه گذاری در این واحد به ما اعلام کردند حدود 10 میلیون یورو برای فاز اول است که در فازهای بعدی افزایش خواهد یافت.

مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه از اختصاص زمین هشت هکتاری برای این منظور اطلاع داد و تاکید نمود: این پروژه اکنون در مرحله تجهیز کارگاه و سفارش ساخت تجهیزات است.

وی مطرح کرد: سرمایه گذاران اقداماتی از جمله تحویل ضمانت و سپرده، ثبت شرکت با نام فروآلیاژ متحدشرق آسیا و ... را انجام دادند، زمین هم به آنها تحویل شده و اکنون نیز در کرمانشاه مستقر هستند.

خلیلی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه به زودی شروع خواهد شد، یادآور شد: سرمایه گذاران وعده دادند این مجموعه را ظرف مدت یکسال به بهره برداری برسانند.

به گفته خلیلی، با بهره برداری از این مجموعه برای 125 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 574

به "سرمایه گذاری 10 میلیون یورویی چینی ها در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 10 میلیون یورویی چینی ها در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید